dimon85 писал(а):Причина банальна у них один и тот же маршрут и скоростной режим проверенный годами
У меня тоже когда-то был такой маршрут,года 2 назад,экспериментальным путем лучшим оказался Лук Оил,худшим Shell,топливо-дизель.
Список форумов › ТЕХНИЧЕСКИЙ РАЗДЕЛ › Двигатель, Топливная система Citroen C-Elysee
dimon85 писал(а):Причина банальна у них один и тот же маршрут и скоростной режим проверенный годами
У зв’язку з істотним пониженням температури в Україні упродовж останніх днів мережа АЗК «ОККО» звертає увагу на деякі властивості та особливості експлуатації авто з дизельними двигунами в зимовий період. Сподіваємося, ця інформація допоможе водіям почувати себе на дорогах більш упевнено.
Дизельне пальне є сумішшю парафінових, нафтенових і ароматичних вуглеводнів. Сучасні зимові ДП на європейських заводах виробляють на тих самих технологічних лініях, що й літні. Відмінність полягає лише в тому, що в зимовий дизель додають спеціальні диспергуючі присадки, які подрібнюють кристали парафінів і не дають їм злипатися. Кристали подрібнюються до розмірів цілком достатніх для того, щоб проходити через паливні фільтри.
Однак у процесі пониження температури (нижче-15оС) , й особливо при досягненні її порогового значення (-20оС для звичайного зимового ДП згідно з українськими ДСТУ) в’язкість дизельного палива збільшується, дрібні кристали парафіну скупчуються і в результаті забивають паливні фільтри та запобіжні сіточки, осідають в каналах паливопроводів, паралізуючи роботу двигуна.
З огляду на такі фізико-хімічні властивості, взимку дуже важливе значення має будова системи подачі палива автомобіля. Чим тонші паливні трубки, тим швидше кристали парафіну їх забивають. Особливо, якщо автомобіль не був належним чином підготовлений до сезону холодів. Зокрема, напередодні зимового періоду усім власникам дизельних авто рекомендовано замінити оливу та паливний фільтр, а потім регулярно слідкувати за наявністю конденсату у відстійнику та зливати його. Адже з часом у баку автомобіля накопичується деяка кількість води. Відбувається це внаслідок утворення конденсату при перепадах добових температур. Узимку вода, що потрапила в паливопровід і фільтри, крижаніє й перекриває надходження палива.
До того ж, якщо автомобіль тривалий час знаходиться на вулиці, то на нього впливає не тільки температура повітря, а й вологість повітря, вітер тощо. Відповідно так звана температура комфортності, в якій ви заводите автомобіль, може бути на кілька градусів нижчою, ніж показує термометр чи бортовий комп’ютер. Так само при русі автомобіля по трасі реальна температура охолодження його деталей є нижчою від температури повітря надворі. Ці нюанси також потрібно враховувати водіям.
Зрештою, щоб повністю убезпечити себе від температурних сюрпризів узимку, достатньо заправлятися арктичним дизельним пальним, температура морозостійкості якого сягає -32оС. Арктичне ДП Pulls Diesel Арктика продається нині більш як на 200 АЗК «ОККО». Якщо поряд немає заправки з Pulls Diesel Арктика, фахівці рекомендують вже при -15°С додавати спеціальні присадки.
Сегодня утром в Харькове был неприятно удивлен, когда при -25 на улице, я заехал на АЗС ОККО на Московском проспекте и хотел заправиться Дизелем..Оператор (хорошо хоть честный попался), сказал что не советует заправлять обычный ДП, так как он у них еле с ТРК идет, и что лучше взять ДПпульс по 11,99, а еще лучше взять пульс и долить антигель...У меня вопрос- За что платить 11,99!!! что бы потом еще и антигель доливать? В итоге заправил 20 л, что бы доехать и набрал чудо дизеля по 11.99 себе в бутылку, что бы показать своим друзьям какой дизель мы покупаем.
фото прикрепляю...
А я его как раз ее там и залил...Karbon писал(а):Стырено в инете:
Сегодня утром в Харькове был неприятно удивлен, когда при -25 на улице, я заехал на АЗС ОККО на Московском проспекте и хотел заправиться Дизелем..Оператор (хорошо хоть честный попался), сказал что не советует заправлять обычный ДП, так как он у них еле с ТРК идет, и что лучше взять ДПпульс по 11,99, а еще лучше взять пульс и долить антигель...У меня вопрос- За что платить 11,99!!! что бы потом еще и антигель доливать? В итоге заправил 20 л, что бы доехать и набрал чудо дизеля по 11.99 себе в бутылку, что бы показать своим друзьям какой дизель мы покупаем.
фото прикрепляю...
Тоха не парься... єто вообще скрытая реклама "бон буасон"toha1986 писал(а):А я его как ра и залил... ну пусть стоит машина в гараже до лучших времен
toha1986 писал(а):А я его как раз ее там и залил...ну пусть стоит машина в гараже до лучших времен
Вчера катаясь по своим личным делам около Броваров.
Значит еду я никого не трогаю, вижу Я на дороге стоит мужик и голосует.Но так как ехал в левом ряду, остановиться не успел. поехал дальше. Спустя 30 мин, еду там же опять этот мужик. Жалко стало дай думаю стану узнаю че да как.
Мужик: да вот [*****] ехал из Киева на Чернигов, за КП на Быковне решил заправить дизелька на ОККО, а мне пистоль и говорит, мол уважаемый ты обычную соляру не бери, не ахти она у нас, капни тыка лучше дизелька пульсика нашего суперского. Вот я сдуру и заправил до полного, сеть то раскрученная и качество должно быть таким же. Отъехал я от чудо АЗС метров 800 как моя ласточка начала дергаться. Показалось подумал Я, но не тут то было, чем дальше тем хуже стал работать двигатель. Кое как я добрался до Броваров и тут .............................................цензура не пропустит.
После все внимательно выслушав, посочувствовав бедолаге, достал шнурок из багажника и потянул его на СТО.
Мораль сей "Басни" такова, не весь дизель хорош, несмотря на раскрученный бренд и мега рекламу в СМИ. Вот так вот.
Вернуться в Двигатель, Топливная система Citroen C-Elysee
Сейчас этот форум просматривают: 2 гостя
|