Періодична вібрація(детонація) двигуна 1.2

Список форумов ТЕХНИЧЕСКИЙ РАЗДЕЛ Двигатель, Топливная система Citroen C-Elysee

Модератор: Модераторы

Непрочитанное сообщение marillion » 10.08.2016, 22:43

Ну,з чого почати...двигун 1,2 робот,заправка вог 95
Ситуація така,двигун сильно трясе я тільки відпускаєш тормоз,машина починає їхати,і ать два детонація,це буває періодично ,не залежить від того чи вклбчений кондей,намагаюсь цю ситуацію підловлювати педалькою газу,буває все нормально а буває починає детонувати,раз на раз не попадає,що може бути, може бенз?коли заправляюсь мустангом чи шелівським віпауером ,машина краще себе поводить,але писали що постійно покращений лити не можна,які в кого думки?

Добавлено спустя 4 минуты 33 секунды:
Причому відпустив стоп-детонація-поїхав,якщо це сталось то все очійкуй що таке буде до кінця поїздки.А може бути все нормально весь день.Може попусту тривожусь?І так в усіх трициліндровщиків?
marillion
Репутация: 3
Сообщения: 38
Зарегистрирован: 14.01.2016
Город: Київ
Ваш автомобиль: Celysee

Sponsor

Sponsor
 

Непрочитанное сообщение Ustas » 11.08.2016, 07:16

Попробуйте перед началом поездки минуты 3-4 потарахтеть на холостых, а потом начать движение.
Ustas
Репутация: 3
Сообщения: 76
Зарегистрирован: 22.05.2013
Город: Полтава
Ваш автомобиль: Peugeot 301

Непрочитанное сообщение marillion » 11.08.2016, 08:34

:think:
Зранку поторохтів,наче двигун по іншому почав працювати,тихіше,ніяких вібрацій взагалі.
Це перша поїздка така км 10 по Київу.Ще послідкую,але перше враження що ви праві.
Дивився колись в Сервіс Книзі писали накшталт того що двигун не потрібно прогрівати ,треба відразу рушати,мабуть лажа писана щоб всунутись в еко стандарт європи.Як вважаєте двигуну не дісталось ,від такого?

Добавлено спустя 10 минут 4 секунды:
Якщо по обертам дивитись то двигун з 1100-1200 обертів, до 950 скочується секунд за 20,аля прогрівся.А виходить що ніфіга,без датчику взагалі весело,як в кактусах щейи без обертів роблять взагалі загадка :think:
marillion
Репутация: 3
Сообщения: 38
Зарегистрирован: 14.01.2016
Город: Київ
Ваш автомобиль: Celysee

Непрочитанное сообщение sanec » 11.08.2016, 08:57

marillion писал(а)::think:
Зранку поторохтів,наче двигун по іншому почав працювати,тихіше,ніяких вібрацій взагалі.
Це перша поїздка така км 10 по Київу.Ще послідкую,але перше враження що ви праві.
Дивився колись в Сервіс Книзі писали накшталт того що двигун не потрібно прогрівати ,треба відразу рушати,мабуть лажа писана щоб всунутись в еко стандарт європи.Як вважаєте двигуну не дісталось ,від такого?

Добавлено спустя 10 минут 4 секунды:
Якщо по обертам дивитись то двигун з 1100-1200 обертів, до 950 скочується секунд за 20,аля прогрівся.А виходить що ніфіга,без датчику взагалі весело,як в кактусах щейи без обертів роблять взагалі загадка :think:
я всегда грею авто , простой пример- разбудить человека и пусть бежит сразу, так и авто надо как говорится проснутся,что бы масло везде пошло, летом грею минут 5 зимой 10 :smoke:
sanec M
Член клуба
Член клуба
Возраст: 47
Репутация: 10
Сообщения: 266
Зарегистрирован: 26.08.2015
Город: Днепр
Ваш автомобиль: CITROEN C-Elysee 1,6HDI
Клубная карта №: 000048

Непрочитанное сообщение Ustas » 11.08.2016, 21:49

marillion писал(а):Як вважаєте двигуну не дісталось ,від такого?
Ну, если сейчас Вы вышли на стабильную роботу двигателя, то все в норме.
Ustas
Репутация: 3
Сообщения: 76
Зарегистрирован: 22.05.2013
Город: Полтава
Ваш автомобиль: Peugeot 301

Непрочитанное сообщение marillion » 16.08.2016, 09:35

Таки причина була в тому що не додавав газу,коли рушав,робив це занадто плавно.Але теперка і машину грію:)жякую всім за поради
marillion
Репутация: 3
Сообщения: 38
Зарегистрирован: 14.01.2016
Город: Київ
Ваш автомобиль: Celysee

Непрочитанное сообщение marillion » 21.08.2016, 13:23

Дивна ситуація,але мені всі сказали пригазовувати сильніше на першій передачі,двигун вже грію,їздив на 95wog ,залив 95мустанг мені по кішені не б'є,і двигун краще працює,зуб готовий дати,немає вібрацій,швидше уловлює натиск педальки.взагалі супер,думав постійно лити не можна,але прочитав що можна теперка перейду на нього,якщо хтось скаже що вог поганий то на шелі 95,теж самий результат,шел ві пауер працює однаково як і мустанг,сусід їздить на хетчі субару любить виключно пульс і пауер
marillion
Репутация: 3
Сообщения: 38
Зарегистрирован: 14.01.2016
Город: Київ
Ваш автомобиль: Celysee

Непрочитанное сообщение marillion » 02.01.2017, 19:31

Ну щож погнали з новими силами по темі вібрацій.Експлуатація авто по Києву.Висновки по 15тис Київ,3 тис по Україні-траси
Може бути дуже корисно власникам1.2.

НЕ ЗНАЙШЛИ ПІДТВЕРДЖЕННЯ
1.Гріти авто нічого таки не дає в моєму випадку змін не відбулось,тож повернувся до прогріву протягом 30секунд і гоу
2.Не вистачає потужності двигуна 1.2(причина загружене авто і/або включений кондер або обігрів) тому і трясе на першій передачі не знайшла підтвердження,ОТЖЕ теж відмітаємо
3.Тіпа на роботі счеплення так погано шукає коробка робот,Теж в топку не допомагає,я переключався на механіку.
4.Оптимізація чи як там робота на СТО,викинутий час і 10баксів за послугу,проблеми не вирішило

Момент появи вібрацій- довге стояння в заторах-тягнучках (тормоз-газ-тормоз-газ)

Почалась активна перевірка типо ТОП заправок на 1.2(шкала вібрацій в заторах 1лайно-вібруе навіть без затору -5відмінно без вібри) заправки30-40л
Шелл 95паувер- (4)бали (рідка можливість вібри двигуна в заторі)
Шелл 95 - (4-) (рідка можливість вібри двигуна в заторі)
Сокар 95НАНО -(4)бали (рідка можливість вібри двигуна в заторі)
Вог 95мустанг-(3+)бали
Вог 95 - (3-)бали (тряски можливі прилегкій тянучці,ускладнене просування 9бального затору супроводжується значними вібруваннями які намагаєшся погасити педалькою газу)

СОКАР 98НАНО-Буду заливати після 95 вогу
Думаю все прибере,напишу пізніше.

Висновок такий,не лийте лайно.

Добавлено спустя 1 минуту 41 секунду:
По 95 вогу жалкую що взагалі залив =/

Добавлено спустя 5 минут 32 секунды:
П.С. Хоча ці заправки лайном не вважаються,але різниця на очі
marillion
Репутация: 3
Сообщения: 38
Зарегистрирован: 14.01.2016
Город: Київ
Ваш автомобиль: Celysee

Непрочитанное сообщение Rmh » 03.01.2017, 13:53

Было время тоже наблюдал изредка такие вибрации. но после замены ремня ГРМ не было. Не знаю взаимосвязано оно или нет.
хочу домик в деревне
Rmh
Аватара
Возраст: 32
Репутация: 35
Сообщения: 687
Зарегистрирован: 18.03.2013
Город: Киев
Ваш автомобиль: C-Elysee 1.2 Tendance White

  • 1

Непрочитанное сообщение marillion » 20.03.2017, 13:15

Ну що продовжуєм рубрику тряски!Для тих в кого проблема існує ,то варто прочитати.
Тряска задовбала,я полазив на форумах,облазив все,і зрозумів що в прешу чергу це сцепа,глянув в сервісну книгу,пише гарантія на сцепу 20000км,а в мене 18500пробігу,я подзвонив на ВІДІ елеганс,бо з аіса Грінченко зліз,дзвонив на аіс другий на Куренівці після фрази ну еслі проявітся і ви докажете что ето не ваша віна експлуатации то поменяем,якраз хотів зробити ТО але сказали зі своїми фільтрами мене не чекають(фраза така"ми тоже хатім заработать"),так ось перед ТО на ВІДІ я покатався і ніяких вібрів,приїхав і кажу що шукайте,на горячу під горку і в заторах трясе дуже сильно, вийшов хлопець і каже знайшли таке"машина дійсно трясе на першій,стук правого аморта,весь ремінь в тріщинах",зараз будуть тестити перепрошивку на коробку,вже зв'язались з французами,якщо все продовжиться,як я розумію буде заміна по гарантії.
Це 18000тисяч пробігу,адаптація на15тисяч не допомогла,тому пам'ятайте гарантія на сцепу 20000,подивіться на кінцевих сторінках сервіс книги ,якщо робот і трясе на першій ,то не зволікайте.
На разі дякую ВІДІ що підійшли серьозно до проблеми,самі розігрівали машину і тестили і знайшли неполадки. В сервіс центрі сьогодні проведу 6годин,ще на заміну по гарантії в пятницю приїду...
marillion
Репутация: 3
Сообщения: 38
Зарегистрирован: 14.01.2016
Город: Київ
Ваш автомобиль: Celysee


Вернуться в Двигатель, Топливная система Citroen C-Elysee

Кто сейчас на сайте

Сейчас этот форум просматривают: 7 гостей