За період тестування, катався по місту, по трасі, розганявсь до 100, знімав чіп, ставив чіп, регулював налаштування чіпа, найбільше сподобався
режим F2, причому чималий пробіг був на мокрому покритті, отже ділюся своїми особистими враження.
Це моє ІМХО, прошу сильно не пінать.
Всі тести проводились на зимовій гумі, так як вже перезувся і удачно зловив шуруп.
Як я розумію роботу чіпу:Чіп підправляє сигнал датчика тиску палива, а ЕБУ у свою чергу перераховує параметри і модифікується вприск палива і надув турбіни, при цьому не порушується і не відключається штатна система захисту ЕБУ, якщо не правильно виставити налаштування, ЕБУ буде сигналізувати про помилки. Всі двигуни із заводу налаштовані на оптимальну роботу, для всіх режимів експлуатації, кліматичних умов, якості використованих матеріалів, тобто роботу можна коригувати +\- туда сюда. Чіп менше вносить змін в роботу двигуна ніж чіп-тюнінг ЕБУ, тому нічого критичного в роботі чіпу не бачу, це не відключення "отсекателя" красної зони тахометру чи тому подібне.
Як я відчуваю роботу чіпу:В момент інтесивної роботи турбіни відчувається більш динамічний підрив, на всюму діапазоні роботи турбіни, впринципі на кожній передачі. По трасі здалося, що на 5 швидкості машина також більш охоче прискорюється, навіть, до 160 км\год. Чомусь відклалась по трасі цифра 3000 обертів двигуна, таке відчуття, що з 3000 обертів у авто не то, що відкривається 2-ге дихання, але якось не так "унило" воно далі їде.
Як тестувальники відчули роботу чіпу:Окрім мене чіп тестували 3-є чоловік, які також відчули різницю. 2-є постійних пасажирів, також відчули різницю, причому також спробував запитувати, коли пасажири не знали встановлений чіп чи ні.
Передаю слова тестувавших: - один на даний момент їздить на Ланос 1,5, але має чималу практику у використанні таких авто як, наприклад, Субару Імперза (був учасником гонок в Одесі). Його слова - "я майже в екстазі від твоєї 2-ї швидкості", сказав, що він би дав приросту по динаміці на процентів 15%, можливо, до 20%
- другий на даний момент їздить на Шевролет Круз 1,8. Його слова, в порівнянні з чіпом і без - "якось вона стала менее овощнее"
Статистика по витраті палива:- по місту
без чіпа - БК показує 7,5-7,8 л., але по факту витрата більша, в районі 8 л. -\+ грами (стандартний мінімальний пробіг в день 16 км, 44 світлофори);
- по місту
з чіпом - по факту витрата палива стала 8,82 л., при цьому на кожній вільній ділянці, педалька газу натискалась в пол, також в цей період було тестування розгону до 100 км\год. на сухому і мокрому покритті разів 20, не менше, і були неоднократні прискорення до 120 км\год, з педалькою в пол;
- по трасі
без чіпа - БК показує 4,7-4,9 л. по факту витрата 5-5,5 л. -\+ грами - при швидкості 110-130 км\год;
- по трасі
з чіпом - БК показав 5,4 л. - при швидкості 120-140 км\год з 3-ма пасажирами і кондиціонером(моросило і потіли стекла), по факту не вдалось засікти, тому що їхав з чіпом і без, а заправки в місці призначення не було.
Результат: - робота чіпу мені подобається, відчутно більш інтенсивний відгук авто, зваживши всі за і проти, залишаю чіп собі, правда за пророблену роботу по тестуванню, отримав ще невеличку знижку.
P.S. закрив кришку ноутбуку і побачив що він такої ж кольорової гами, як і чіп, верх і низ чорний, а по канту по середині оранжева полоска
