Багато раз однотипних запитань задають. напишу і тут для інформації
ydengaev, мне в сервисе сказали, что сделать что б круиз работал можно на любом 301. Только нужно активировать как то криво... то ли активацией круиза для 206 пежо, то ли еще как... Короче говорят, что если их ПО скажет что активировать нельзя, то они этого делать не будут. Но для некоторых 301 дизелей нормально и легаьно активируется круиз. Поеду проверю в понедельник своего :)
На сучасних авто встановлений електронний блок чи блоки, які управляють роботою двигуна, роботою електроніки і автомобільним вузлами вцілому. Блок управління може бути зібраний в одному фізичному блоці, але програмно це все може бути розділено на окремі модулі, які співпрацюють між собою. Надалі будем думати не про кількість фізичних блоків, а про кількість модулей, які по суті являються окремими блоками управління для відповідних вузлів.
Управління вузлом авто, наприклад, двигуном може здійснюватись із загального блоку, а може здійснюватись також із загального блоку, але через свій окремий блок управління і фактично двигуном керує окремий блок управління, в якому запрограмоване керування, блок сам вирішує, чи приймати і обробляти сигнали із загального блоку чи ігнорувати, такби мовити своя деяка автономність.
В нас встановлений загальний блок управління та допоміжні блоки для деяких вузла, наприклад, двигуна, системи АБС ти ЕСП і т.д.
В загальному блоці, налаштовуються наявність окремих опцій, вузлів зі своїми блоками, та загальну схему взаємодії блоків між собою, а також загальні налаштування для авто. Зазвичай загальний блок розроблений так, щоб він мав можливість встановлення на різні комплектації, а також, навіть, моделі, тобто на самій дешевій комплектації одної моделі, стоїть такий же блок, як і на максимальній комплектації іншої моделі, просто на дешевій комплектації будуть доступні не всі опції.
Наприклад, доводчики стекол, в нашому блоці є така можливість, але так як немає блоку управляння, самих доводчиків, опція не буде працювати, якщо її навіть активувати.
Тепер щодо КК. Для того щоб КК працював, потрібно в загальному блоці вказати, що в нас є КК (КК чи КК з лімітером, програмований чи ні) і вибрати його тип (на рулі чи джойстик), після активаціїї КК в загальному блоці, на панелі БК вже відображається включення КК, але КК не працює, тому що в нас встановлений окремий блок управління для двигуна, який ігнорує сигнали загального блоку, так як він нічого не знає про КК.
Для того щоб КК запрацював, потрібно в блоці управління двигуном активувати його, дозволити регулювання швидкості і впливати на сигнали програмно, які вже приходять із загального блоку і подаються ручкою КК.
Поки в блоці управління двигуном не буде активовано КК, то він не буде працювати, це все запрограмовано в блоці управління двигуном.
Тепер щодо активації КК.Активацію потрібно проводити спеціальним ПО з використанням спеціального кабелю. ПО з часом оновлюють, якісь пункти меню додають, якісь приховують, для активації деяких опцій йде запит логіну і паролю (за який потрібно платити, якби був, можна б було спробувати логін і пароль рівня ОД) для того, щоб підконектиться до серверу ПСА і отримати дозвіл на редагування опції. В ОД постійно оновлюється ПО, приходять останні оновлення з ПСА, тому ОД може зробити тільки те, що на даний момент ПСА відображає в меню чи дає дозвіл після перевірки логіну і паролю. Тобто ПСА на пряму починає все контролювати, обмежувати, просити плату за доступ.
Тепер щодо наших авто.На перших партіях робили все добротно, встановлювали повноцінну проводку, програмно нічого не блокували, тим більше по замовчуванню у блоку управління двигуна був активований КК. На слідуючих партіях, по замовчуванню активний КК перестали ставити. Так як на новому ПО програмно ховають опції чи просять вводити логін і пароль
наприклад,
- з приводу ховання пункту меню, на нових версіях програмно в ПО сховали пункт меню, якій відповідає за активацію КК в блоці управління двигуном.
- з приводу запиту логіна і пароля, я в себе в Сітроені не можу активувати показ температури на БК, як в Пежо, тому що йде запит логіну і паролю.
то ОД на нових версіях ПО і не можуть активувати, бо це не можливо, тому що у блоку управління двигуном КК не активований, а пункт меню для активації прихований, якщо встановити версію ПО, де ще програмно не приховано цей пункт меню, то адекватні ОД змогли б активувати. Тому, на авто з перших партій деякі ОД можуть активувати КК новим ПО, бо по замовчуванню у блоку управління двигуна був активований КК. А по поводу активації як для Пежо 206, то там просто в блоку управління програмно пункт меню не прихований.
Тепер щодо того що говорять ОД.Для дизельних двигунів КК заборонений, то чому ж на таких же двигунах з тим же блоком на заводі надалі встановлює КК , то чому ж половина ОД говорять що для ваших авто не можна активувати КК, навіть, для двигуна 1,2, якщо є офіційна інструкція для ОД, як це зробити.
Тепер щодо того, що думаю я.Я проїхав на дизельному двигуні з активованим КК 5 тис км, проблем немає, помилок також, все працює по інструкції. Я думаю ПСА, хоче більше грошей, хочеш щось, давай бабки зробим, без доступу до нашого сервера нічого ніхто не зможе, а наші ОД всі ліниві і не хочуть нічого робити. Якби ПСА заборонило ставити КК на дизелі з офіційним листом, то не думаю, що по Україні (Львів, Дніпропетровськ, можливо ще десь), продовжували ставити КК на дизель. Певно до ОД прийшов новий працівник, ще не спорчений чи хтось знайшов інструкцію на форумі чи комусь скучно стало і вирішив спробувати, а всім кому лень, придумають байки, вплоть до того, що потрібно купляти новий блок, а свій здавати.