Замовив ручку управління КК та діагностичний кабель з просторів Китаю. Встановив ручку КК на штатне місце.







Витрати:
- ручка КК - 30 доларів - (
- діагностичний кабель - 70 доларів - (
Діагностичне ПЗ йде з кабелем, але можна взяти, наприклад, тут - (
Результат:
Для мого авто Diagbox не дає активувати КК як додаткову опцію, виводиться повідомлення, що для вашого авто це не можливо.
Якщо змінювати параметри вручну, то на приборці починає відображатись значоки ліміту і круізу, але якщо знімаєм з паузи, то цифри або прочерки моргають, що свідчить з мануала про помилку і ні круіз ні ліміт не працює.
Знайшов слідуючу інформацію: доустновити круіз можна не на всі типи двигунів(точніше блоків управління, які відповідають за двигун), але якщо як опцію замовляти, то можна, тобто на заводі програмно блокують цю опцію.

"Комплект для установки круиз-контроля предназначен и продается для 208 (A9), C3 (A51) и 301 (M3)/ CElysée (M4), так же как, начиная с номера OPR O 11620 для: 206+ (T3E), 207 (A7), 308 (T7), Expert3/Jumpy3 (G9). Таблица предназначений "двигатель/обозначение" открывается щелчком по пиктограмме (таблица применимости)"

Судячи з приведеної інформації вище, то круіз можна доустановити на авто з двигуном 1,2 і думаю, що можна активувати його в ОД, якщо адекватний, якщо ж ні, то, можна провести активацію методом як для двигунів 1,6.
Для двигунів 1,6 аналогічна активація, як для двигуна 1,2 не можлива, але про варіант можливої активації КК для дизельного двигуна 1,6 (думаю що, для бензинового 1,6 можна активувати КК по таком ж принципу), можна почитати тут -
КК встановлено, активовано і протестовано з пробігом понад 800 км, нарікань немає, все працює як показав на відео АК-47.
- при включенні КК відображається значок КК на панелі приборів, в стані "Пауза" з прочерками;

- після перемикання на 4 або 5 швидкість знімаємо КК з паузи кнопкою з торця ручки КК і кнопками "+" або "-" вибираємо бажану швидкість;
- авто підтримує задану швидкість;

- якщо ставим КК на паузу кнопкою з торця ручки КК, то КК стає на паузу;
- якщо натискаємо педаль гальма, то КК стає на паузу;
- якщо натискаєм педаль щеплення, то КК стає на паузу;

- якщо їдем з гірки або додаєм обертів педалю газу, то швидкість моргає, після того як відпустить педаль або з'їхати з гірки, то КК по мірі зменшення поточної швидкості до заданої швидкості знов починає її підтримувати.