по ідеї амортизатори в нас однакові, на моїх різниця по висоті штока була близько 3-4 мм, якщо шайба-проставка буде 3-4 мм, то висота не зміниться, а якщо більше, то висота зміниться на цю різницю 6мм = 10мм (висота шайби-проставки) - 4 мм (різниця між штоками).
Я розумію це так, цифри не точні, взяті для прикладу.

- малюнок 1 - це старий амортизатор;
- малюнок 2 - це новий амортизатор;
- стрілочка на малюнку 2 - це шайба-проставка;
відстань "А" - це стара стойка в зжатому не навантаженому стані
відстань "В" - це стара стойка в зжатому навантаженому стані, встановлена на авто;
відстань "С" - це нова стойка в зжатому не навантаженому стані
відстань "Д" - це нова стойка в зжатому навантаженому стані, встановлена на авто;
Якщо на старому амортизаторі висота штоку від нижньої чашки до опорної подушки в ненавантаженому стані становить значення "А", то в навантаженому висота становить значення "В", тобто значення висоти "В" може бути таке як значення висоти "А" або менше, в залежності наскільки вага авто просаджує пружину і авто опускається.
Якщо на новому амортизаторі висота штоку від нижньої чашки до опорної подушки в ненавантаженому стані становить значення "С" ( значення висоти "А" + висота шайби-проставки, яка ще залишається після вирівнювання висоти штоків, виходить 6мм = 10мм (висота шайби-проставки) - 4 мм (різниця між штоками)), то в навантаженому висота становить значення "Д", тобто значення висоти "Д" може бути таке як значення висоти "С" або менше, в залежності наскільки вага авто просаджує пружину і авто опускається, але висота "Д" збільшується зарахунок шайби-проставки, в тому випадку, якщо висота штока з шайбою-проставкою стане вище ніж висота штока на старому амортизаторі.
Якщо мої амортизатори не брачні, то якщо врахувати, що після встановлення і деякої експлуатації шток на новому амортизаторі витягується і стає рівним по висоті штоку старого амортизатору, то вся висота шайби-проставки впливає на висоту авто, авто підніметься, як мінімум на висоту шайби-проставки.