Процес шумки капоту:
матеріали: вібра, клейкий ізолон.
- вирізаєм з бумаги шаблон, прикладаючи лист бумаги до форм на капоті;
- вирізаєм по бумажному шаблоні вібру і клеїм на капот у форми, прикатуючи роліком;
- вирізаєм ізолон по тих же формах, але з запасом по контуру 2 см, таким чино закриється вібра і ізолон буде мати місце проклейки не тільки по вібри, а й по металу капота;
- вирізаєм з ізолона загальний щит, прикладаючи до капоту по заводському місці;
- прорізаєм дирки під пістони;
- прикладаєм ізолоновий щит і закріпляєм пістонами;
Пістони купляв на авторинку жигульовські. Карпетом ізолон не проклеював, ізолоновий щит на літо можна знімати а на зиму ставити.





Процес шумки кришки багажніку:
матеріали: вібра, клейкий ізолон, карпет.
- вирізаєм вібру кусками і клеїм куди дістаєм всередині багажніку;
- вирізаєм ізолон по формі багажніка так, як ви хочете щоб було прикрито;
- клеїм ізолон на карпет, карпет вирізаєм із запасом 10 см;
- клеїм загортуючи запас карпета на ізолон з другої сторони, я використовув те що було під рукою, момент універсальний;
- на ізолоні обклеєному карпетом прорізаєм отвори під пістони;
- в дирки де будуть пістони, вставляєм резинові проставки (резінове кольцо з диркою в середині і невеличким прорізом по канту);
- ізолон з карпетом кріпим на пістони.
Пістони і резинові проставки купляв на авторинку вазовські.



Процес шумки багажніку:
матеріали: вібра Викар FA 2,3мм, клейкий фольгоізолон 8, шумка Викар I-8 - Викар I-4.
- вирізаєм вібру кусками і клеїм на арки куди можем дістати рукою;
- вирізаєм фольгоізолон кусками і клеїм на арки куди можем дістати рукою;
- вирізаєм вібру кусками і клеїм на крило куди можем дістати рукою;
- вирізаєм фольгоізолон кусками і на крило куди можем дістати рукою;
- максимально обклеюєм віброю стакани;
- максимально обклеюєм шумкою(Викар Fi-8) стакани;
- обклеюєм віброю дно багажніку;
- обклеюєм шумкою(Викар Fi-4) дно багажніку;








Процес шумки дверей:
матеріали: вібра 2мм, шумка(фольгоізолон з віброй 1 мм) 8 мм
процес розборки:
- відкручуєм вінтіки всі вінтіка з карт;
- передні карти починаєм знімати з кутика біля зеркала і далі по периметру відщьолкуєм пістони, бажано допомагати лапкоподібним інструментом;
- задні карти починаєм знімати знижу по тому ж принципу;
- клеїм на внутрішню поверхню карти антІскрип де це потрібно;
- знімаєм заводські пилезахисні матеріали з дверей;







Процес шумки дніща:
матеріали: вібра (Віброфільтр) 2 - 3мм, шумка (Софт) 6 - 10 мм
процес розборки:
- знімаєм сідушки, відкручуючи 4 болти і відключаючи фіштки від сидінь;
- знімаєм центральну консоль (частина ручніку) - ззаді у великому підстаканнику знімаєм заглушку і відкручуєм гайку, потім піднімаєм ручнік і тянем на себе, відщьолкнувши пердню частину із защьолок;
- знімаєм центральну консоль (частина КПП) - ззаді відкручуєм гайку яку бачим після зняття консолі (частина ручніку), відщьолкуєм з пістонів обліщовочну пластмасу управляння кондиціонером, за нею відкручуєм 2 вінтіки, псіля цього з обох строін викручуєм вінтік і вищьолкуєм пістон;
- відцьолкуєм по 4 пістоні з бокової частини ковроліну з водійської та пасажирської сторони в районі заокруглення порогу;
- відцьолкуєм ковролін по порогах;
- врозрізаєм ковролін в районі склопідіймачів центральної консоллі,а також в райноні печки, щоб була змога його вийняти, без зняття непотрібного;
- знімаєм ковролін;
- знімаєм заводську шумку;
- відкручуєм кронштейн ручніку та КПП;








Процес шумки криши:
матеріали: вібра 2мм, шумка(софт) 6 мм
процес розборки:
- відкручуєм козирки;
- відкручуєм ремені на центральних стойках;
- віджимаєм 2 пістони зззаді на потолку;
- відєднуєм плафон;
- знімає пластмаси центральних стойок (віджимаєм і тянем чуть донизу);
- знімає пластмаси передніхстойок (на пістоних, легенько по чуть тянем);
- знімає пластмаси задніх стойок (на пістоних, легенько по чуть тянем);
- з 2-х боків ловим потолок.




Витрати:
- капоти (моторний відсік, багажнік) - 400 грн;
- багажнік, двері - 1550 грн;
- дніще, моторний щит - 1200 грн;
- криша - 200 грн;
Фотозвіт - http://photo.i.ua/user/1596816/384047/