Описание: Свободное общение на разные темы, не относящиеся к основному форуму. Данный раздел модерируется только на предмет нецензурной лексики, откровенного хамства и неуважительного отношения к форумчанам. Модератор:Модераторы
Їздив на 2-х Цератах, 1,6 і 2,0 бензинових двигунах. Взагалі враження про авто самі що не є позитивні, є ньюанси, але авто класне. Двигуни безпроблемні, інколи потрібно чистити дросільну заслонку, міняти свічки, а можна і так катати а ще раз в 5 років можна відрегулювати клапана. Якщо злетить заводська бронепльонка з арок і порогів, краще шось наклеїти бо висіче і потрібно буде красити. Інколи антена імобілайзера дохне і з першого разу не заводиться, а також замки управляючих ЦЗ дохнуть і машина сама відкривається і закривається. Інколи бувають вспучинки на крилах і порогах. Більш проблем не знаю.
Мінуси: - можливо прийдеться покрасити пороги; - паливний фільтр в баку і тяжка заміна ременю ГРМ на 2-х літровому двигуні; - небагата комплектація до 2009.
Плюси: - економний; - дешеві розходніки і ЗП; - дуже невибаглива і витривала ходовка.
Мені авто, дуже сподобалось, класна не дорога машина, правда не багата по комплектації, до плюшок швидко привикаєш , якби плюшки і двигун дизель 1,5 чи бенз 2.0, то їзди в би і радів. По нерівностях їде дуже рівно без проблем і без пересталянь, по рівній дорозі їде прямо, короче дорогу тримає агонь. Авто до 7к в норм стані буде служити гарно і довго і без проблем.
П.С. ТО по авто стало мені в 100 баксів, приблизно 2300 грн.
Враження поки двоякі, он ще скоро по норм трасі проїдусь, тоді відпишу
Добавлено спустя 2 часа 28 минут 55 секунд: Після ДТП вже чимало проїхав і певно уважніше дивлюсь на дорожню обстановку, але буває таке, що поки доїдеш з дому чи додому, то нерви на ПРЕДЕЛЕ, хоча стараюсь їхати акуратно, стримано.
Цікаво те, що їхав на Сітроені, мене підрізало БМВ, їду на БМВ і її також підрізають, якесь таке відчуття ніби на дорозі половина дибілів, правило 3-х Д це добре, але скоро не буде куда виїхіти, будуть всюди одні дибіли. Права купіл, машину купіл, а єздіть не купіл((
Юра привет. Тебе сегодня не икалось?) Вспоминал тебя. Наверное впервые за свой маленький водительский стаж я сегодня попал в принеприятнейшую ситуацию, бить или не бить. В итоге не ударил. Ехал с месячный ребенком и женой. Спускался по улице, по одной полосе в каждую сторону, по середине трамвайные пути, в каждую сторону. Дорога вся латанная и в буграх, сцепление хреновое. Ехал около 60. Справа с второстепенной дороги, метрах в 10 от меня, ВНЕЗАПНО с места стартанул Форд Кьюга, который стоял перпендикулярно мне, водила по телефону разговаривал. Я бью тормоз, а она не тормозит, абс только трещит и все. Ну и собственно полетел я через пути трамвайные на встречку. Благо машин не было и рельсы утоплены. Бывает частенько просматриваю на ютьюбе подборки с авариями и постоянно удивляюсь людям. Некоторые ребята как то умудряются за долю секунды бибикнуть, нажать на тормоз и уйти от аварии. А некоторые видят что впереди что то неладное и один хрен не тормозят. В итоге дотягивают что тормозить уже поздно и начинают бить по тормозам. Ну а у некоторых, как у тебя, просто уже не было времени что бы что то сделать.
Привіт, ні не ікалось))) я останім часом став таким обозльоним на дорозі, всім бібікаю, хто шось не так робить, всі інваліди мене роздражають, хочу собі на капот на пульту якийсь пулемйот.
Скільки думав і аналізував...так як все закінчилось, то я радий що не бив, ніхто окрім заліза не постраждав, а шо було б якби бив ніхто не знає, не дай бог хтось постраждав, тоді це все по іншому і вирішується і живеться після цього.
А от це бидло на дорозі і не тільки на дорозі, так вже роздражає, шо немає слів...а поки вибирав собі машину і ще 3-м друзям, то впевнився в приказці хауса все люди лгут, кругом одні .....................
Pariknaher, и что в итоге тот тип на Форде? Свалил типа ничего не случилось? y.dengaev, почитал БЖ, смотрю ты решил сделать конфетку))) хотя я и не сомневался)) А насчет этого урода-тут и комментировать нечего-урод... Хотя я думал только мне с ними так везет))
Юра, почитал твой журнал на драйве. как я тебя понимаю. у самого был опель вектра с 2006г. пробег 180т. так я каждый месяц был на сто постоянно что-то ломалось, я на нем отездил год и продал. так как устал вкидывать в него денег, а самое печальное в этой истории то что при продаже я вышел в ноль только из-за того что вырос курс доллара.
goldmoney, ну я ще маю надію, щоб вже майже все закінчив і тепер буду кататись і горя не знати, зрозуміло, що періодично нада буде проводити огляд, але не кожний день, тиждень, місяць. Половину з усіх робіт можна було і не робити, а просто їздити, але ж хочеться мати справне авто
Так і так, проїхав я вже приблизно 2500 км, потратив кучу грошей, зіткнувся з неприємностями ну і ще не все так як хочеться.
Почну з неприємностей:
- перший раз не завівся, притягли додому на шнурку...поміняв акумулятора, знімав стартера, перепідтягував проводку...може було втягующе, а може акум і проводка, пока їзжу, більше не повторювалось;
- недавно обірвало опору на задньому ричагу, який регулює розвал-схожденія, колесо стало під кутом, машину начало заносить, добре що була маленька швидкість і закінчилось все добре...поки купив на розборці бу ричаг і все поставив...саме погане в тому, що їздив і не було стуків, не було люфтів, можливо була тріщина колись і тут обломалось.
- заміна 4-х амортизаторів; - заміна сайлентблоків ззаду і майже спереду; - повне ТО, масла, фільтра, коробка, двигун; - всілякі датчики, пістони, вінтіки; - кабель діаностики; - рихтовка дісків, купівля задньої гуми, щоб не стирчали нитки.
Ньанси на цьому не закінчуються: то звук пропадає, то парктроніки коротять, турбіна потіє ну і в такому дусі, всього по троху.
Ну в загальному ви зрозуміли, сльози радості при їзді я не витираю.
Але спробую шось і приємнє сказати))
- машина зроблена для хороших доріг, по трасі їде, як вкопана, нікуда її переставляє, нікуда не рискає, швидкості не відчуваєш, 140 їдеш як на сітро 100-110; - хоча по поганих дорогах, тіпа напайок їхать краще на Цераті, їй легше це давалось ніж БМВ, але от по шифері, стіральній дошці, так що видно ці горби до 5 см, БМВ їде чуть як не по рівному, я сам був в шоці, майже не відчуно; - машина зроблена для людей, вона про тебе думає...вже всюди світить підсвітка, все видно, навіть, при виході двері під ноги світять, дотяжка і опускання склопійомніків з пульта, всякі вебасти, 2-х зонні клімати, навігація, кольоровий екран, автоматичні всі 4 склопідіймачі, якшо крутіша комплектація, то складні зеркала, дуже зручні до регулювання сидіння ну і ще куча приколів, як ті самі круізи і управління на рулі; - мені сподобався автомат, як на мене адекватно все перемикає.
Далі статистика:
- витрата палива, активна їзда: місто (14-12л), 70% місто(11л), 50% місто (10л), 25% місто (9л), траса (9-8л); - оригінальні запчастини дорогущі, краще брати адекватні замінники; - ближнє світло фар лінзоване і світить як підсвітка в сітро, ............ не видно;
Можливо ще шось забув, але якшо є питання, то питайте, шось вже знаю про 34, 38, 39 і 46 кузов, шось бачив, шось читав, в чомусь майже розбирав двигун, буде час, то завжди допоможу.
Шо вам сказати, чув як розшифровується абревіатура БМВ (будеш мати витрати), так воно і є...вкладати потрібно багато, а причиною все тому, що ніхто не хоче ремонтувати бмв і ставити на його нормальні не найдешевші запчастини...склалось враження, що бмв беруть ніщеброди (70%), в яких ледве вистачає на бензин, а ремонтувати взагалі немає за шо, зате деякий час можна дати пізди, а потім продати його ...............це схоже на те як в людей айфон, але вони скидають бомжі, бо немає коштів на рахунку, зато айфон...чи як стоїть крута тачка, бачив навіть, мустанга, на лисій гумі з якої стирчать нитки.
В загальному, вклав кучу грошей, зробив повне ТО, поміняв майже всю підвіску, можна б було б ще їздити, навіть довго їздити і слухати, як щось десь стукає, але може вилізти боком, тому хочеш їздити, дивись за машиною...є приколи з електрикою, потрібно буде якось подивитись турбіну, але зараз впринципі можна чуть-чуть їздити, ось приїхав зі Львову, по дорозі приколів не було, хоча на бу машині не так надійно себе почуваєш...на днях вже поїду міняти масло знову.
В мене не сама повна комплектація, але впринципі все необхідне є...сказати що я прям довольний моєю БМВ, більше ні, ніж да...не повністю подобається дизайн, трохи застарілий, але на новіше не вистачило вже грошей після ДТП...стара, чекай коли шось відломиться, коли звати евакуатор(на буксірі з 7-ми моїх машин вже їздив на БМВ, до цього ще раз їхав на Славуті)
Короче куча ньансів, кучу треба грошей, але наверно я не хочу Сітроена назад, єдине за що я його купував це був двигун, до його впринципі я майже притензій немає, економічний і дуже тяговитий, а до самого авто куча...в мене відчуття що в мене було сире авто, тому що не у всіх пробивався зад, не у всіх виляла, не у всіх задувало і тд. Я старався його зробити кращим, але як кажуть осадочок сидів.
Запитав жінки, що вона думає...питаю як Церата, каже як невістка, прийшла в сімю, хз хто такий...питаю, БМВ краще Сітроена, каже наверно да, в Сітроені ти їхав і розказував, то зад пробиває, то шумить, то не рівно їде, то те, то се, а в БМВ просто мовчки їдеш)))
БМВ впринципі доведене майже до пуття продається, якщо хтось захоче продам...не докінця пре мене машина...не продам буду їздить...буду доводить по ідеалу...щось мені здається, що немає тої ейфорії через те, що це не перша машина, а вже сьома, тому і відношення попроще, але бу автомобіль не так прикольно як новий...але і відчувати як задуває вітре не хочеться...короче моя мрія декілька років є кіа оптіма, але дорого, а саме пічально, я не знаю чи вона мені сподобається, модже вона не їде, тим пача після бмв