y.dengaev » 22.09.2015, 23:31
Рено Меган 2010 - 2012р - 1,5 дизель, робот або 6-ти ступенева мехінка
Поки думав про цей автомобіль, ось що знайшов. Є декілька модифікацій двигуна 1,5 - краще брати двигуни з роботом або 6-ти ступеневою механікою, там стоїть паливна Сіменс, яка краще ходить, а на двигунах з 5-ти ступеневою коробкою стоїть паливна Делфі, в якій після 200к пробігу часто виходить ТНВД і форсунки, тобто велика ймовірнійсть попасти на ремонт паливної. А взагалі, краще під капотом подивитись, яка паливна стоїть. Ще як один з нюансів, двигун нормально ходить 300к, далі часто потрібно міняти вкладиші коленвала, а то й робити повний кап-ремонт, а до нас часто авто попадають з пробігом 100-200к. Також бувають всілякі різні приколи з безключовими картками-ключами та іншими системами.
Тепер особисті враження. Ніколи не вірив в силу характеристик двигунів з малим об'ємом, які вищі за характеристики двигунів з більшим об'ємом, завжди вважаю, що запас потужності робить своє діло, в чому знову переконався.
Мінуси:
- загальний вигляд авто до 2013р на любітеля;
- більшість авто з багатим набором опцій в кузові універсал;
- низький кліренс;
- не дуже багато місця в салоні;
- 110 коняк на 1,5 їдуть гірше 92-х на 1,6;
- можна попасти на ремонт паливної.
Плюси:
- не самий дорогий;
- більш-менш економічний;
- якщо повезе, то більш менш свіжий авто.
Їхав в максимальній комплектації (навігація, музика BOSE, повний електропакет, панорамна криша, універсал) по місту, вражень не багато, так як мало проїхав, але здалося, що авто для спокійної їзди, вклинитись в потоки буде важко, якшо не навчитись правильно штурмувати робота, а якщо їхати на азарті, то будуть дьоргання і велика витрата палива. Місця в салоні не дуже, обзор в зеркалах не дуже сподобався.
Мене авто, не дуже впечатлило, норм машина, але коли б ціна з плюшками була 10к, а не 13-15к, тому що в нас за 10к з мінімальною комплектаціїю і пробігом за 150к.