Фаркоп встановив, велокріпелння прицепив і взяв велік з собою в село для тесту і демонстрації. Проїхав 14 км, половину по асвальті, половину по полі, і лісі, їхав з допомогою системи ПАС, тобто кручу педалі, а мотор допомагає. Після проїзду акумулятори підзаряжав 3 години. Під нормальну гору мотор сам не витягує, в любому випадку потрібно крутити педалі.
Фаркоп - http://autodels.com.ua/farkops/3464_farkop-Citroen-C-Elysee.html Спочатку радів шо хоч щось люди роблять, тобто в Житомирі роблять фаркопи і з першого погляду непогані і міцні і встановлюються по принципу оригінального в стандартні отвори (перша фотка), тільки бокові кронштейни ширші, але є багато ньюансів ... без напільніка не поставити, дірки не сходяться, болтів не додали. Приїхав до них, болти додали, на питання, як буксірувати машину якщо знятий кручок (заводський кронштейн з петльою потрібно знімати), сказали давайте вам доварим петлю і запропонували безкоштовно поставити (ціна установки 250грн). 2 рази телефонував питав, коли встановлять, 2 рази обіцяли перезвонити і не перезвонювали. Забив і поставив сам. Електрику не підключав, мені вона поки не потрібна. Для встановлення потріно зняти буксіровочний кронштейн, а з іншої сторони вставити гайки, які можна придбати, в кого не встановлені із заводу, я брав на екзісті - http://exist.ua/price.aspx?sr=-36&caid=20&pcode=6941.81

Фото - Фаркоп
Велокріплення - http://www.multibox.com.ua/catalog/krepleniya_na_farkop/kreplenie_dlya_velosipedov_thule_xpress_/Велокріплення розраховане до 30 кг, велік без акумуляторів біля 20 кг, акумулятори знімав, коли чіпляв. Велік кріпиться гумовими ременями, переднє колесо кріпиться ремінями, щоб не теліпалось, в планах ще трохи доопрацювати кріплення для жорсткості конструкції, якщо буде тяжкий велосипед. Провіз велік близько 200 км, їхав і по асвальті, і по грунтовці, і по ямах, велік не відвалився )), 2 легких веліки з алюміневою рамою можна спокійно возити.

Фото - Велокріплення
