[БЖ] Citroen C-Elysee 1.6 HDI White Житомир

Список форумов ОБЩАЯ ИНФОРМАЦИЯ О CITROEN C-ELYSEE Бортовые журналы

Модератор: Модераторы

  • 2

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 03.11.2014, 19:14

Акумулятор в нас погано закріплений, совається взад і вперед, а тут ще й кріплення відламалося, зовсім не тримався, акумулятор совається і стрибає, вирішив зробити кріплення.

Взяв металеву пластинку шириною 2 см і прутик на 6 мм з різьбою, так як була сварка під рукою, то приварив (якби не було, то зробив би отвори і затиснув гайками) до кінців пластинки прутики. Далі пропустив пластинку під каркасом для акумулятора і вивів кінці на верх, тобто зробив скобу. Встановив акумулятор і за допомогою маленького уголка з отворами на кінцях притиснув акумулятор до каркаса. Тепер все закріплено.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Sponsor

Sponsor
 

  • 1

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 20.11.2014, 21:39

З Китаю прийшли бризковики, з Харкова насадка на глушник з Запоріжжя самоклейкі кишені.

бризковики - 16 доларів;
насадка - 180 грн;
кишені - 200 грн.

Бризковики стають відмінно, закріпив на стандартні місця кріплення і додатково прикріпив до підрилкам саморізами, які йшли в комплекті, місце для кріплення присутнє.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Насадка на глушник стає відмінно і добре фіксується

Фото
Изображение

Изображение


Самоклейкі кишені, поки на міцність кріплення не перевірив, але купити давно хотів)) Взяв кілька штук, більших і трохи менше, час покаже на їх придатність.

Фото
Изображение

Изображение
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 01.02.2015, 22:34

Приїхав в село, допоміг батьку в ремонті з його авто, обговорили братове авто, от і вирішив піти в себе під капот подивитись, перевірити рівень масла, позаглядати, що там і як живе. Перевірив рівень, все в нормі, почав заглядати далі, на коробці є запотівання, на патрубку турбіни є запотівання і тут бачу що в мене радіатор інтеркулера, в маслі, патрубки в маслі. Шось навіть не сообразив фотку зробити. Помню що колись в когось було таке, на 1,6 дизель, почитав, погуглив, є різні випадки, один з них, що відпустився хомут на патрубках радіатора, потрібно піджати. Пробую піджимати, слабенько все затянуте, в общем, зажав, помив радіатора, а заодно і двигуна, проїхав вже 100 км, поки все без масла, буду надіятись що все обійшлося легким іспугом :smile:
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 03.02.2015, 22:58

Незнаю куди чисто по темі перенести, можна в FAQ, підтягнув хомут, помив радіатор, проїхав 100 км, масла на радіатора немає. Ще пару днів понаблюдаю, але дамую це ще один ньюанс в наших авто, перетянув всі хомути, відпущений був тільки 1, нагадує панель, і куча інших вінтіків, я їх в нас покрутив вже, слабо зажаті, схоже, що відпускаються.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 31.03.2015, 00:04

Придбав та встановив фаркоп, основна задача - транспортування велосипедів. Фаркоп встановив, велокріпелння прицепив і взяв велік з собою в село для тесту і демонстрації (прочитати можна тут - /viewtopic.php?f=21&t=1138). Проїхав 14 км, половину по асвальті, половину по полі, і лісі, їхав з допомогою системи ПАС, тобто кручу педалі, а мотор допомагає. Після проїзду акумулятори підзаряжав 3 години. Під нормальну гору мотор сам не витягує, в любому випадку потрібно крутити педалі.

Фаркоп - http://autodels.com.ua/farkops/3464_farkop-Citroen-C-Elysee.html

Спочатку радів шо хоч щось люди роблять, тобто в Житомирі роблять фаркопи і з першого погляду непогані і міцні і встановлюються по принципу оригінального в стандартні отвори (перша фотка), тільки бокові кронштейни ширші, але є багато ньюансів ... без напільніка не поставити, дірки не сходяться, болтів не додали. Приїхав до них, болти додали, на питання, як буксірувати машину якщо знятий кручок (заводський кронштейн з петльою потрібно знімати), сказали давайте вам доварим петлю і запропонували безкоштовно поставити (ціна установки 250грн). 2 рази телефонував питав, коли встановлять, 2 рази обіцяли перезвонити і не перезвонювали. Забив і поставив сам. Електрику не підключав, мені вона поки не потрібна. Для встановлення потріно зняти буксіровочний кронштейн, а з іншої сторони вставити гайки, які можна придбати, в кого не встановлені із заводу, я брав на екзісті - http://exist.ua/price.aspx?sr=-36&caid=20&pcode=6941.81

Фото - Фаркоп
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Велокріплення - http://www.multibox.com.ua/catalog/krepleniya_na_ ... lya_velosipedov_thule_xpress_/

Велокріплення розраховане до 30 кг, велік без акумуляторів біля 20 кг, акумулятори знімав, коли чіпляв. Велік кріпиться гумовими ременями, переднє колесо кріпиться ремінями, щоб не теліпалось, в планах ще трохи доопрацювати кріплення для жорсткості конструкції, якщо буде тяжкий велосипед. Провіз велік близько 200 км, їхав і по асвальті, і по грунтовці, і по ямах, велік не відвалився )), 2 легких веліки з алюміневою рамою можна спокійно возити.

Фото - Велокріплення
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 4

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 31.03.2015, 00:24

Хотілося познімати відео з екшен камери на авто в різних ракурсах і, в тому числі, хочу зняти" роботу підвіски. Присоску потрібно купляти, а вони зараз безбожно дорогі і шось зі стрьомною якістю.

Тому вирішив зробити своє кріплення, для цього потрібно металічна кришечка, неодімовій магніт, клеєвий пістолет + строїтельний фен, стара присоска для авто і прокладка між кузовом і кріпленням, щоб не царапати ЛКП, я використав китайський липучий килимок.

В кришечку розкладаєм неодімові магніти (взяті зі старих вінтів, можна купити окремо, як в нас так і в Китаї) по всій площі, покриваєм клеєвим пістолетом, розігріваєм феном, щоб клей розтікся рівномірно. Зі старою авто присоски відрізаєм чашку присоски і з однієї сторони клеїм клеєвим пістолетом площадку для камери, а з іншої сторони чашки вставляєм в кришку на розогрітий феном клей, підправляєм клеєвим пістолетом і чекаєм доки засохне. Кріплення готове, їдем тестувати))).

Кріплення
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Відео тестування магнітного кріпелння
phpBB [media]
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 7

Робота задньої підвіски. Відеоексперимент

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 30.04.2015, 12:58

Прийшла весна, вирішив зробити щось з підвіскою, не подобаються пробої і не стійкість на нерівностях. Провів експеримент.

Експеримент проходив на одній і тій же ділянці дороги і на одній і тій же швидкості.

При їзді без балонів автомобіль нестійкий, поводиться як холодець, постійно пробивається зад, навіть без завантаження авто.

Відео роботи підвіски
Розгойдування задньої підвіски без балонів
phpBB [media]


Робота підвіски на оригінальних амортизаторах
phpBB [media]



Звертався на кілька офіційних СТО, відповідь - "ЦЕ НОРМА".
Писав на Сітроен Україна в https://www.facebook.com/photo.php?fbid=729754623 ... t=o.162296723787705&type=1 Facebook, відповідь - "У Вашому випадка ще є наявний ресурс роботи амортізаторів, тому заміна булу відхілена. З повагою, Citroёn Україна."

Ось ще хочу їм відео запостити
phpBB [media]


Їзда з балонами більш стійка, менш холодцеподібна, немає пробоїв, рівніша курсова стійкість

Відео роботи підвіски з балонами
Розгойдування задньої підвіски з балонами
phpBB [media]


Робота підвіски з пневмобалонами
phpBB [media]
Последний раз редактировалось y.dengaev 30.04.2015, 13:25, всего редактировалось 1 раз.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 7

Продовження експерименту і заміна задніх пружин із амортизаторми

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 30.04.2015, 13:21

Шукав в інтеренті, шукав по каталогам, в общем вирішив замовити пружини і амортизатори під Citroen C3 Pcasso.

- пружина - 51430 KILEN - 678.00 грн
- амортизатор - 349019 KYB 842.00 грн

Порядок роботи:

- на пружину надіваєм стяжки:
- знімаєм підкрилок, відкрутивши саморізи і знявши пістони;
- піднімаєм машину на домкраті і підкладаєм колодку, якщо немає ще 1-го домкрату;
- знімаєм ослаблену пружину;
- відкручуєм амортизатор, верхнє та нижнє кріплення;
- зжимаєм стяжками нову пружину і вставляєм її на місці, трохи натиснувши ступіцу донизу;
- піддомкрачуємо ступіцу доверху і ставим амортизатор;
- ставми підкрилок.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение



Як видно на фото, висота амортизатора майже ідентична, різниця в 4 мм. Пружини схожі по жорсткості та однакові по товщині, мої чуть просіли.

Різниця в жорсткості амортизатора помітна не озброєним оком

phpBB [media]



Погода підвела, але наглядне відео в продовження експерименту, на тій же ділянці шляху і на тій же швидкості.

Відео роботи підвіски з амортизаторами kayaba excel-g
Розгойдування задньої підвіски
phpBB [media]


Робота підвіски на амортизаторах kayaba excel-g
phpBB [media]


Враження - проїхав не багато, зад не встиг загрузити, але поки пробоїв немає, розгойдування немає, дорогу держить краще набагато, поки радий і буду брати амортизатори на перед також.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 4

Перші враження після заміни задніх амортизаторів

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 02.05.2015, 10:41

Проїхав не дуже багато, близько 350 км, але результат вже помітив, траплялися різні ділянки дороги, хто знає, той зрозуміє, Житомир - Біла Церква через Попільню і Сквиру.

І так:

- 1-2 людини по місту - розгойдування немає, на рейках, на великих нерівностях або напайках зрідка можуть бути ледве помітні пробої;

- 4 людини по місту - розгойдування немає, на великих нерівностях або напайках можуть бути пробої, але не такі сильні, як були;

- 4 людини на поганій шосейці, ями і великі нерівності з напайками - (багажник з деякими речами + встановлений фаркоп) - розгойдування немає взагалі, на ямах і великих нерівностях є пробої, але не такі значні як були, холодцеподібну поведінку і перестановку заду може зрідка трохи проявлятися при пробої, задні пасажири не так гойдаються по салоні))

- 4 людини на шосейці середньої паршивості - (багажник з деякими речами + встановлений фаркоп) - розгойдування немає взагалі, керованість така, що я нарешті відчув свою 205-у гуму, машина йде як лита, пробоїв немає, холодцеподібної поведінки і перестановки заду немає, невелика колійність не відчувається, задні пасажири не скаржаться))

Тепер у задніх пасажирів немає поведінки, як у іграшок-собачок на панелі, в яких голова на пружинці)))

Изображение

Таке враження, що кермо стало важчим "налилось приятной тяжестью" і в той же час таке відчуття, що зад авто хтось притримує, типу хтось фаркоп тягне назад і вниз)))) Загалом машина їде по іншому, сказати що сильно жорстка, не можу, стала жорсткішою, але нічого кримінального, не як тележка.

Пасажир, який їздить на Chevrolet Cruze, сказав що не жорсткіше його круза і йому на задньому сидінні комфортно.

По дорозі середньої паршивості, без великих ям і високих напайок при нормально завантаженому авто, розгойдування немає, вже по привичці ждеш, а його немає)) пробоїв немає, нарікань на холодець і перестановку заду немає.

Фото дороги
Изображение

Изображение


На ямах і нерівностях з напайками, пробої проявляються, але не такі значні і не так часто, зрідка трошки козлиться зад, але не так критично порівняно з тим що було, якщо не погана дорога то й не помітно.

Фото дороги
Изображение

Изображение

Изображение
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 2

Заміна передніх тормозних колодок

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 02.05.2015, 16:30

Останнім часом почали пищати тормозні колодки, як у маршруток, пробіг вже 30 тис, і в основному наші оригінальні колодки ходять не довго, тому вирішив поміняти. Міняти не складно, 1 година з фотосесією :smile: .

- колодки - BREMBO P61066;
- змазка для направляючих - Verylube.

Порядок роботи:

- знімаємо колесо;
- відкручуємо супорт, верхній і нижній болт направляючих;
- знімаємо колодки, розсуваючи їх в сторони;
- засовуємо поршень супорта назад, у мене валялася струбцина;
- знімаємо гумові кожухи та направляючі пальці;
- протираємо кожухи і пальці і наносимо нову змазку;
- ставимо назад направляючі з кожухами, ВАЖЛИВО, направляючі різні, не переплутайте, нижній з гумовим манжетом, на фото нижній палець;
- вставляємо колодки;
- надягаємо супорт і прикручуємо до направляючих;
- ставимо колесо.

Колодки зношені, диск з великою зносом, але ще один комплект колодок має пережити. Казали, що коли другий комплект колодок зношений і диски також, то супорт може клинить на направляючих і не до кінця відразу відпускаються гальма.

Після установки, писк пропав, гальма гальмують))

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 5

Заміна передніх амортизаторів на kayaba excel-g

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 12.05.2015, 09:01

Хотів позбавитись люфту коліс, одною з причин є люфт штоку амортизатора.

Як уже відомо, замінників по амортизаторам для нашого авто немає, потрібно підбирати. На зад підходять амортизатори з Citroen C3 Picasso, на перед підбираєм з Citroen C3 або на Peugeot 207, тільки потрібно брати з посадочним гніздом в ступіцу 47 мм, 51 мм нам не підходить.

На Citroen C3 амортизатори найти тяжко на Peugeot 207 найти легше, їх і будем ставить, перший тест можна прочитати тут http://peugeot301-club.com.ua/viewtopic.php?p=25182#p25182

Коли зняв стару стойку і дістав новий амортизатор, то подумав, що амортизатори не стануть, з пружиною шток амортизатора виходить ще і амортизатор стає вищим десь на 20-25 мм, але коли розібрав стойку і дістав старий амортизатор, то висота амортизаторів стала однаковою.

Амортизатори стають, тільки потрібно переварити ухо, яке тримає гальмівний шланг і посадочний діаметер повинен бути 47 мм.

Изображение


- лівий амортизатор - 339710 KYB - 1536 грн
- правий амортизатор - 339709 KYB - 1536 грн

Порядок роботи: всього описувати не буду, знадобляться нестандартні ключі на 16 і 21, а також набір зірочок

- знімаєм з амортизатора проводку і гальмівний шланг;
- відкручуєм від амортизатора стойку стабілізатора;
- розкручуєм сідло амортизатора в ступиці, можна трохи розклинкувати сідло, в оригінальній документації згадують про спеціальний ключ, яким це можна робити;
- виймаєм амортизатор із сідла з допомогою лома і молотка, ломом натискаєм на ричаг донизу, молотком постукуєм біля сідла;
- після того як амортизатор виліз із сідла, відкручуєм його зверху і виймаєм;
- встановлюєм амортизатор в сідло з допомогою лома, але легше знизу підомкратити сідло і постукувати біля нього молотком, пока амортизатор не сяде на місце.

Новий амортизатор жорсткіший на стискання і м'якіший на розтискання

phpBB [media]



Шток на новому амортизаторі товщий ніж на старому. На старих амортизаторах відчутний люфт штоку, на нових не відчутно. Старі амортизатори проїхали 10 тис, мінялись по гарантії. Люфт відчутно рукою, на відео не дуже видно.

Шток нового амортизатора нижчий за шток старого на 3-4 мм. Поставив простваку на шток, щоб збільшити його висоту до висоти штоку старого амортизатора, взяв вище 4 мм, так як нижня чашка під пружину на 1-2 мм вище приварена ніж на старому амортизаторі. За донора проставки пішла гайка на 16, яку чуть розпиляв і обточив по ширині штока.

Висота штока
Изображение

Изображение

Изображение


Також було вирізане нове ухо і приварене на місце непідходящого уха.

Ухо для кріплення гальмівного шланга
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Трохи вже підустав відбійник, але нового в наявності не було, підходящого не знайшлось, поки поставлений старий назад.

Відбійник
Изображение

Изображение


Зібрав стойку і поставив на місце. Висота нового амортизатора в стойці також стала на 20-25 мм вище, виходить що під дією пружини шток амортизатора ще вилазить на 20-25 мм

Стойка в зборі
Изображение

Изображение


Перед машини піднявся, в моєму випадку десь на висоту проставки, так як вага авто не може зжати пружини до того стану, на який ми зжимаєм амортизатором. З проставкою пружини зжимаються менше, висота від нижньої чашки до опорної подушку, яка вставляється стакан і на яку лягає кузов стає вищою на висоту проставки, вага машини не подужає просадити пружини і перед стає вищим.

Проїхав 300 кілометрів, люфт в колесах став меншим, але не пропав докінця, вирішив зняти амортизатори і перервірити чи не зявився люфт на нових. Зняв амортизатори, люфту немає, але шток на нових амортизаторах виліз до того рівня що й на старих, я так розумію під дією пружини шток став на своє робоче положення

Висота штоку, після пробігу 300 км
Изображение


Проставку зняв, зібрав і встановив стойку, перед машини опустився до того стану який був до заміни.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Sponsor

Sponsor
 

  • 2

Статистика по витраті палива, 30 тис

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 18.05.2015, 13:39

Пробіг 34 тис, витрати по факту:

- режим їзди - катаюсь від душі, як хочу так і їду;
- кондиціонер - літом включений, коли мені жарко, майже завжди, місто, траса без різниці;
- прогрів - зимою довго не прогріваю, завів, сніг зчистив, вікно розпотіло і поїхав тихенько.

На графіку є 3 стрибки, 2 вверх і 1 вниз:

- перший стрибок вверх - тестування чіп-боксу;
- перший стрибок вниз - їхав по трасі провтикав записати дані;
- другий стрибок вверх - заправщик налив до відказу, поки не побігло.

Пробіг приблизно 50 % траса, 50 % місто, ну може 60 на 40. БК бреше від 0,3 до 1-1,2 літри, десь є погрішності перелили, недолили, інша заправка, інший пістолет, але і прибріхує.

Як видно з графіку, при однаковій кількості повних баків на різних заправках витрата палива приблизно ж така, вирівнюється.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 4

Амортизатори на кришку багажніка

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 20.05.2015, 10:03

Після шумки кришки багажніка, кришка перестала підійматися до стокового рівня, поставив пружини від сідушок ВАЗа чи ЗАЗа одним кінцем на торсіони, а іншим за кузов, кришка знову стала відкриватись до стокового рівня, вроді нічого і не змінилось, але ж все таки. Так от, коли приходиш до авто на стоянці з 2-ма пакетами в руках, то кришка сама до кінця не відкривається, що пічально, коли пакети тяжкі чи машина грязна, а з іншої сторони коли закриваєш кришку, взяв за ручку з внутрішньої і закрив, або легенько пхнув кришку і вона закрилась. Вирішив спробувати поставити амортизатори.

Що цікаво, що перший раз щось робиш у авто і вже до тебе хтось робив, є куди глянути, приємно :smile:

- гайки з болтами - 20 грн;
- амортизатори - 160 чи 180 грн.

Восени поставив амортизатори. Просверлив дірки на кузові і використав дірки на ричагах, в які вставляються торсіони, кришка недовідкривається, закривається важко, дуже мале плече. По хорошому, потрібно було сверлити ще дірки і підбирати під себе зусилля, щоб кришка закривалась не важко, але стало впадло, на носі зима, назад поставив торсіони.

Амортизатори з аксесуарами в багажніку каталися всю зиму, вирішив поставити і змиритись з тим, що кришка буде закриватися по іншому, шо прийдеться прикладати більше сили для закриття і не підбирати нові амортизатори і не сверлити кучу дірок поки буду підбирати зусилля. Пересверлив дірки в кузові, які сверлив раніше і ще просверлив сквозні дірки на ричагах кришки багажніка, в порівнянні з минулим разом збільшив плече для амортизатора.

Над нарізанням різьби і виготовленям кронштейнів не заморочувався:

- на кузові все просто, гайка з антірозкруткою;
- на ричагах сквозна дірка, болт і довга гайка - вставляєм болт в ричаг, накручуєм гайку і в ній ще лишається різьба для кріклення амортизатора.

Порядок роботи:

- сверлим 2 дірки в кузові, міcцерозташування на фото;
- прикручуєм кріплення аморизатора;
- сверлим 2 дірки на ричагах кришки багажніка, на 7 см далі від дальньої сторони стокової дірки;
- вставляєм болт і з допомогою довгої гайки прикручуєм кріплення амортизатора;
- знімаєм торсіони і ставим амортизатори;
- замінюємо відбійники на ричагах кришки багажніка на вищі.

Відбійники ще не замінив, не дістався до магазину, для тестування і підбирання висоти зробив дуже тимчасові відбійники з картону.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение



phpBB [media]


phpBB [media]
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 4

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 29.05.2015, 22:49

Сьогодні пройшло 2 роки з моменту придбання Citroen C-Elysee. Хочу спробувати зняти обзор, так що чекайте, правда не знаю що вийде, але БЖ вроді як не самий гірший :smile:
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 4

Ручка для пасажира

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 01.06.2015, 21:38

Давно хотів поставити ручку для пасажира, але коли шумив кришу, то не було ручки, а коли ставив плафон просто забув, а як тільки сідаєш на пасажирське місце, то відразу ж згадуєш.

Ручку купив давно, катається ще з зими як і амортизатори кришки багажника каталися)). Кришу стало дуже впадло знімати, вирішив поставити ручку не знімаючи стелю.

- ручка - 100 грн;
- трубка ПВХ 20 мм - 27 грн.

Порядок роботи:

- прикладаємо ручку до стелі, щоб вибрати місце кріплення;
- сверлимо 2 отвори на 5 мм в стелі і підсилювачу даху;
- трохи обрізаємо стелю, навколо отворів, так як на ручці є виступ;
- для кріплення ручки потрібні проставки так як стеля не щільно прилягає до підсилювача даху. Проставки потрібні з одного боку зі скошеним боком, виготовляємо їх використовуючи приготовлену трубку;
- трохи поглиблюємо болти в ручці, щоб за рахунок шайб було достатньо тіла для різьби;
- обрізаємо направляючі;
- вставляємо шайби і прикручуємо ручку.

Ніби як тримається міцно, без люфту, час покаже чи потрібно було знімати кришу :smile: .

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Альтернативне кріплення ручки для пасажира

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 02.06.2015, 10:08

Підказали, як можна буде прикрутити ручку, якщо вдруг буде люфт, тобто саморіз разбовтається.

Можна використати витяжну гайку чи закльопочну гайку, щось таке:

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Пред.

Вернуться в Бортовые журналы

Кто сейчас на сайте

Сейчас этот форум просматривают: 2 гостя

cron