[БЖ] Citroen C-Elysee 1.6 HDI White Житомир

Список форумов ОБЩАЯ ИНФОРМАЦИЯ О CITROEN C-ELYSEE Бортовые журналы

Модератор: Модераторы

  • 3

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 29.11.2013, 16:40

Попередні авто були чіповані, методом прошивки ЕБУ, а поки на Сітроені гарантія, то після огляду обзорів, читяння відгуків домовився з Racechip та замовив собі для тестування чіп-тюнінг бокс RaceChip Pro2 з можливістю повернення.

Отримав бокс на слідуючий день після замовлення.

Склад посилки:

- інструкції на німецькій та російській мові;
- набір пластикових хомутиків;
- ключ для розбирання боксу для регулювання;
- проводка з тюнінг-боксом.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Для встановлення боксу, потрібно запастись терпінням.

Процес встановлення:

- для зручності краще відщьолкнуть електроний блок зправа від акумулятора та відвести його в сторону;
- потрібно зняти акумулятор, для цього потрібно відключити клеми там відщьолкнуть защьолку в нижньому правому кутку;

Фото
Изображение

Изображение


- зняти кронштейн кріплення акумулятору, відкрутивши 3 болти та відщьолкнувши по переметру проводку;

Фото
Изображение


- зліва від кронштейна, потрібно знайти фішку "датчика давления топлива в рампе";

Фото
Изображение

Изображение


- потрібно зняти фішку з датчика, засунувши плоску викрутку над жовтим фіксатором з нижньої сторони фішки;

Фото
Изображение

Изображение


- після цього потрібно в ланцюг між датчиком і фішкою вставити проводку тюнінг-боксу, а на місце підключення тюнінг-боксу підключити заглушку з комплекту;

Фото
Изображение


- після підключення проводки, заводим авто і глушим, та чекаєм декілька хвилин;

- підключаєм замість заглушки тюнінг бокс.

Фото
Изображение


Відео розгона до 100 і 120 з чіом і без, так як синхронізувати відео кадр в кадр не було часу, то викладаю окремими роліками. Де видно приблизну динаміку та витрату палива.

Відео без чіпа
Без чіпа, розгон до 100
phpBB [media]


Без чіпа, розгон до 120
phpBB [media]


Відео з чіпом
З чіпом, розгон до 100
phpBB [media]


З чіпом, розгон до 120
phpBB [media]


Прохання не звертати уваги на чек, проблема не в чіпі. Також так як відео не синхронізоване важко зважити за і проти.

Результат

За період тестування, катався по місту, по трасі, розганявсь до 100, знімав чіп, ставив чіп, регулював налаштування чіпа, найбільше сподобався режим F2, причому чималий пробіг був на мокрому покритті, отже ділюся своїми особистими враження. Це моє ІМХО, прошу сильно не пінать.

Всі тести проводились на зимовій гумі, так як вже перезувся і удачно зловив шуруп.

Як я розумію роботу чіпу:

Чіп підправляє сигнал датчика тиску палива, а ЕБУ у свою чергу перераховує параметри і модифікується вприск палива і надув турбіни, при цьому не порушується і не відключається штатна система захисту ЕБУ, якщо не правильно виставити налаштування, ЕБУ буде сигналізувати про помилки. Всі двигуни із заводу налаштовані на оптимальну роботу, для всіх режимів експлуатації, кліматичних умов, якості використованих матеріалів, тобто роботу можна коригувати +\- туда сюда. Чіп менше вносить змін в роботу двигуна ніж чіп-тюнінг ЕБУ, тому нічого критичного в роботі чіпу не бачу, це не відключення "отсекателя" красної зони тахометру чи тому подібне.

Як я відчуваю роботу чіпу:

В момент інтесивної роботи турбіни відчувається більш динамічний підрив, на всюму діапазоні роботи турбіни, впринципі на кожній передачі. По трасі здалося, що на 5 швидкості машина також більш охоче прискорюється, навіть, до 160 км\год. Чомусь відклалась по трасі цифра 3000 обертів двигуна, таке відчуття, що з 3000 обертів у авто не то, що відкривається 2-ге дихання, але якось не так "унило" воно далі їде.

Як тестувальники відчули роботу чіпу:

Окрім мене чіп тестували 3-є чоловік, які також відчули різницю. 2-є постійних пасажирів, також відчули різницю, причому також спробував запитувати, коли пасажири не знали встановлений чіп чи ні.

Передаю слова тестувавших:

- один на даний момент їздить на Ланос 1,5, але має чималу практику у використанні таких авто як, наприклад, Субару Імперза (був учасником гонок в Одесі). Його слова - "я майже в екстазі від твоєї 2-ї швидкості", сказав, що він би дав приросту по динаміці на процентів 15%, можливо, до 20%

- другий на даний момент їздить на Шевролет Круз 1,8. Його слова, в порівнянні з чіпом і без - "якось вона стала менее овощнее"

Статистика по витраті палива:

- по місту без чіпа - БК показує 7,5-7,8 л., але по факту витрата більша, в районі 8 л. -\+ грами (стандартний мінімальний пробіг в день 16 км, 44 світлофори);
- по місту з чіпом - по факту витрата палива стала 8,82 л., при цьому на кожній вільній ділянці, педалька газу натискалась в пол, також в цей період було тестування розгону до 100 км\год. на сухому і мокрому покритті разів 20, не менше, і були неоднократні прискорення до 120 км\год, з педалькою в пол;
- по трасі без чіпа - БК показує 4,7-4,9 л. по факту витрата 5-5,5 л. -\+ грами - при швидкості 110-130 км\год;
- по трасі з чіпом - БК показав 5,4 л. - при швидкості 120-140 км\год з 3-ма пасажирами і кондиціонером(моросило і потіли стекла), по факту не вдалось засікти, тому що їхав з чіпом і без, а заправки в місці призначення не було.

Робота чіпу мені подобається, відчутно більш інтенсивний відгук авто, зваживши всі за і проти, залишаю чіп собі, правда за пророблену роботу по тестуванню, отримав ще невеличку знижку.

P.S. закрив кришку ноутбуку і побачив що він такої ж кольорової гами, як і чіп, верх і низ чорний, а по канту по середині оранжева полоска :smile:
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Sponsor

Sponsor
 

  • 5

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 29.11.2013, 17:12

Всім привіт, випадково згадав, що моєму авто сьогодні вже півроку, і нарив пам'ятну фотку. Під час вручення авто було під красною накидкою.


Изображение

Основою вибору авто став бюджетний дизель, економія і динаміка за рахунок турбіни. Бензинові турбіровані двигуни з об'ємом 1 чи 1,2 літра, через стереотипи не внушають довіри, ще тримається думка, про "ізнасілований" движок і заміна його на кожному ТО.

Отже, за даний час наїздив майже 11000 км, середня витрата палива по факту становить 5,83 л/100км, та середня витрата коштів на 1 км становить, 61 коп.

За період експлуатації проробив такі роботи:

- зробив майже повну шумовіброізоляцію авто, якби робив би зараз, можливо по іншому трохи, але б робив, в результаті отримав більш глухі звуки при закриванні капотів і дверей, загальний шум зменшився і звук дощу по криші тепер не заважає слухати музику і розмовляти;
- встановив задні колонки і замінив магнітолу, в результаті звук став об'ємніший, а вести телефонні розмови по Bluetooth каналу стало зручніше;
- встановив підігрів сидінь, в результаті тепліше і приємніше чекати поки до кінця прогріється двигун;
- встановив та активував круіз контроль, результаті на трасі стало приємніше їхати і в населених пунктах обійшовся без декількох штрафів;
- встановив проставки в задні пружини, в результаті зад авто не так розгойдується і пробивається;
- встановив чіп-тюнінг бокс RaceChip Pro2, в результаті авто більш інтенсивно реагує на педаль газу.

Що я можу сказати, після пройденого часу:

Дизайн симпатичний і враження не помінялось щодо дизайну. Робота двигуна і витрата палива впринципі влаштовує, приблизно так як і очікував. Напрягають деякі моменти по роботі в підвісці, не така вона хвальона, як по всіх тестах, по хорошому потрібно міняти пружини і амортизатори, якщо часто трапляється погана дорога. Ну і найбільш обурює різниця між партіями, зазори в дверях, зусилля для закриття дверей, шум з ущільнювачів дверей і т.д., в одних все добре, а в інших проблеми. Але якщо по хорошому судить, то "економія повинна бути економна", на всіх марках і моделях зараз частіше трапляються всілякі здешевлення і казуси. Якщо в цілому, то французи трохи розчарували якістю за такі гроші, багато дуже всяких дрібниць, які кидаються і залишаються в пам'яті, якщо все скласти, то не дуже приємно.

Основний критерій по вибору, двигун, поки не розчарував, прийдесь всі дрібниці до кінця виправити самому. Це простіше, швидше і якісніше зробити самому ніж душити ОД, нерви залишаться в спокої. Будем їздить, будем бачить.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 3

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 02.12.2013, 20:36

Замовив джойстик керування магнітолою з Китаю, можна і на екзісті, але там часто варіюється ціна і термін поставки. Якість хороша, як і решти перемикачів. У комплекті також йде ущільнююча кліпса.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Встановив джойстик на штатне місце.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Витрати:

- джойстик - 30 доларів - Peugeot 206 207 307 308 408 пластик звук управление рукоятка 3071

Результат:

На штатнїй магнітоли відразу все працює, нічого активувати не потрібно. У планах адаптувати і активувати джойстик під свою магнітолу і активувати показання температури на БК, а не на дисплеї магнітоли.

Для використання пульта з нестандартною магнітолою (ALPINE, KENWOOD, PIONEER, SONY, OXYGEN, в яких є проводний вхід для пульта) потрібно мати адаптивний блок керування пультом "16093327 80-ИНТЕРФЕЙС ДЛЯ ПОДРУЛЕВОГО УПРАВЛЕНИЯ (ICSV) УРОВНЯ 2 Центральный блок" и жгут проводки (список знизу), тоді можна буде управляти пультом:

16096749 80-ИНТЕРФЕЙС ДЛЯ ПОДРУЛЕВОГО УПРАВЛЕНИЯ (ICSV) УРОВНЯ 2 ЖГУТ ПРОВОДОВ ДЛЯ АВТОМАГНИТОЛЫ ALPINE
16096757 80-ИНТЕРФЕЙС ДЛЯ ПОДРУЛЕВОГО УПРАВЛЕНИЯ (ICSV) УРОВНЯ 2 ЖГУТ ПРОВОДОВ ДЛЯ АВТОМАГНИТОЛЫ KENWOOD
16096755 80-ИНТЕРФЕЙС ДЛЯ ПОДРУЛЕВОГО УПРАВЛЕНИЯ (ICSV) УРОВНЯ 2 ЖГУТ ПРОВОДОВ ДЛЯ АВТОМАГНИТОЛЫ PIONEER
16096751 80-ИНТЕРФЕЙС ДЛЯ ПОДРУЛЕВОГО УПРАВЛЕНИЯ (ICSV) УРОВНЯ 2 ЖГУТ ПРОВОДОВ ДЛЯ АВТОМАГНИТОЛЫ SONY
16096753 80-ИНТЕФЕЙС ДЛЯ ПУЛЬТА УПРАВЛЕНИЯ ПОД РУЛЕВЫМ КОЛЕСОМ (ICSV) ЖГУТ ПРОВОДОВ ДЛЯ АВТОМАГНИТОЛЫ OXYGEN

П.С. Вивчаю матчастину чи можна обійтися без додаткового блоку або де його можна взяти дешевше, наприклад, в тому ж Китаї.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 2

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 08.12.2013, 23:04

Всім привіт, нехай Житомир і невеличке село, але наєзніків тут вистачає, :twisted: захотів новий аксесуар на авто. :oops:.

Хочу собі пулемет на капот, який буде управляться ручкою з салону, як круіз чи магнітола :rambo:
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 5

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 25.12.2013, 15:43

Перейшов на сторону добра :smile: , замовив клубну картку і клубну символіку :wink:

Клубна наклейка в очі не кидається, все скромно, але помітно, як то кажуть "краткость — сестра таланта"

Изображение

Изображение
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 2

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 31.12.2013, 16:56

Останні покращення для авто в цьому році :smile:

Позбавлення від аеродинамічного шуму

Після шумки авто, шум в зоні центральних стойок, став більш роздражати, після кучі проб і помилок, джерело шуму було знайдене, в моєму випадку це шумів віконий ущільнювач

Фото - джерело шуму
Изображение


Щоб більше не мучатись, вирішим по канту ущільнювача, по всій віконній рамці пройтись герметіком

Фото
Изображение

Изображение


В результаті, шум над вухом пропав, залишився загальний аеродинамічний шум.

Покращення звучання передніх динамиків

З тим що в посадочних місцях передніх динамиків багато щилін і звук провалюється під панель, а не відбивається в салон, забив сьогодні паралоном всі щілини у посадочних місцях передніх динаміків, таким чином з'явився об'єм для звучання, правда не великий.

Закупив 2 квадратних метри поролону товщиною 1 см та ціною 43 грн, та розпихав його по всіх щілинах, долазить не дуже удобно, тому місцями спресовка паралону не однакова, але щілини спробував закрити всі, щоб приблизно зніла і зправа була однакова робоча область.

В результаті, покращились баси на передніх динаміках, в налаштуваннях вирівняв баланс перед\зад в "0" (до цього зміщення назад було на 3 одиниці з 15).

Впринципі, роботи не дуже багато, ціна не смертельна, результат помітний, то можна і проробити таку роботу, а тим хто ще тільки буде ставити ще легше, все можна зробити одним махом.

Фото заводських посадочних місць
Изображение

Изображение


Фото посадочних місць з паралоном
Изображение

Изображение



В новому році ще планується декілька покращень :wink:
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 2

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 13.01.2014, 14:48

Приїхали з Китаю накладки на петлі дверних замків, встановлюються легко, просто защьолкуються на петлі, виглядає естетичніше.

- накладки - 4,7 доларів (зараз вже дорожче коштують).

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 4

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 22.01.2014, 15:31

Після установки джойстика управління магнітолою він працює зі штатною магнітолою, але не працює з не штатними магнітолами, які підтримують провідний джойстик, потрібно адаптувати сигнали з штатного джойстика ДУ.

Жаба задавила купувати оригінальний адаптаційний блок, дуже дорого.

Фото
Изображение


Штатного адаптаційного блоку в Китаї не знайшов, дешевше теж не знайшов, а для того щоб вилучити контролер перетворення сигналів з ​​штатної магнітоли сил і грамотішки замало. У пошуках блоку знайшов кілька варіантів:

- універсальный адаптаційний блок

Фото
Изображение


- адаптаційний блок по марці і моделі від сторонніх виробників

Фото
Изображение


Універсальний адаптаційний блок дешевше, але може не підійти, тому купив від стороннього виробника на Ebay, який йде як набір з переходніками та інструментом.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение


Підключив фішки-переходніки, підключив адаптаційний блок, підключив кабель ДУ.

Фото
Изображение

Изображение


Все працює, штатний джойстик ДУ автомагнітолою тепер працює і на моїй соньці.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 31.01.2014, 08:50

Дизельний авто в мене перший, вибір авто був з уклоном на двигун, хотілось більше тяги при тому ж об'ємі, тому було обрано дизель, при цьому ще і економія на паливі. Були трохи опаски про якість нашої солярки (бодяга), запуску двигуна зимою, але правила економія повинна бути економною не притримуюся, заливаю паливо на не останніх заправках, а зимою - зимове паливо, зрозуміло, що людського фактору і халтури ніхто не відміняв, але надія помирає останньою. Літо від'їздив без проблем, тепер зиму, поки особливих проблем також не було, є деякі недоліки, але в кожного своє.

Так от, запуск двигуна на ОККО Пульс при -22 (авто ночує на вулиці, при вітрах гарно сквозиться). Соррі за радіо, що не здогадався вимкнути, але начебто основні моменти без музики.

phpBB [media]


Поки що, експлуатація дизельного авто нічим мені не докучає, навіть, при морозі немає різниці при запуску в порівнянні з бензиновим двигуном, хіба, що може чуть довше гріється, але не критично. Витрата палива також виросла до 10 л, але це при коротких перебіжках і поганому очищенні міста від снігу і льоду, на бензиновому авто витрата була 15 л, такщо також не критично.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 3

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 08.02.2014, 22:06

Їхав сьогодні по трасі, дорога була трохи слизька, по краях дороги ближче до обочин трохи ожеледиця, середина місцями чистий асфальт, а місцями також слизько і трапилась така ситуація, що довелось перевірити тягові зусилля Citroen C-Elysee на гумі Bridgestone Blizzak LM 32, допоміг вибратись одному водію з засади, тому що за 40 км їзди не зустрів ні одного грузовіка, а чи приїде грузовік з іншої сторони ніхто не знає.

При першій спробі витягти порвалась верьовка постраждалого водія, дістав свою і спробував ще раз. З другого разу вдалося витягти авто. При витяганні ВАЗ ззаді підпихали (C-Elysee не танк все ж таки). Після шліфовки запах від гуми був трохи вонючим і не дуже схожим на пальону гуму, але показала вона себе достойно.


phpBB [media]
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 3

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 19.03.2014, 00:15

Загалом була вільна хвилинка, хотів спробувати зашумить арки. Машина не мита, але впринципі і не брудна, їздив містом в основному в суху погоду. Зняв передній підкрилок, подивився що все в грязі, для поклейки віброю потрібно все ретельно вимити, на цьому шумка і закінчилася не розпочавшись.

Фото
Изображение


Але тут я помітив один момент, на стику крила з кузовом, де підкрилок закривається цей простір, є порожнеча, яка забивається брудом, що може призвести до корозії цього вузла. Комок бруду можна побачити на фотографії.

Фото
Изображение


Спочатку я викинув грудку бруду висотою близько 5 см, потім під брудом лежали листя з піском, що свідчить, що з усіх щілин, сміття і бруд накопичується тут і там проживає. При митті машини, просіть ретельно вимивати всі щілини і ніші, щоб бруд не затримувався і кузов не підлягав корозії.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Sponsor

Sponsor
 

  • 3

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 25.03.2014, 15:57

Не багато дисків для вибору по нашим параметрам, які мені сподобалися. Хотів білі зі шпіцами, але або дорого і немає в наявності, а коли будуть ніхто не знає, або ні по параметрах.

Фото
Изображение

Потім почав приміряти, що є в наявності

Фото
Изображение

Изображение

І так на них (RS WHEELS 789) і зупинився, ціна прийнятна за нинішньої ситуації, 2858 грн з болтами.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 3

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 28.04.2014, 18:12

Китайський підлокотнік (копія армстер 1) за 150 грн це добре, але гарно спертись на його не вийде, якщо свої спирання можеш контролювати, то пасажира не завжди :smile:, тому вирішив замовити оригінальний підлокотнік, так як в його йде металічний кронштейн на який потім крипіться підлокотнік, хоча армстер 2 мені більше подобається, але за рахунок однакової ціни вибрав оригінальний з кронштейном.

В комплекті йде інструкція, така ж як документ на сайті сітроена, болти для кріплення підлокотніка із заглушками, болт з проставкою для кріплення тунелю, кронштейн і підлокотнік. Структура і колір пластіку підлокотніка така ж як і на консолі та картах дверей, кришка підлокотніка обшита таким же по кольору і структурі матеріалом що й чехол на ручку КПП.

Пророблені роботи:

- зняття центрального тунелю (знімаєм заглушку в останньому глибшому підстаканнику, відкручуєм гайку, тянем тунель на задню сідушку, можна допомогти, широкою викруткою або якоюсь лапкою і відщьолкунть тунель від тунелю де знаходиться ручка КПП);
- встановлення кронштейну під тунель;
- сверління отворів в тунелі під вінти кріплення підлокотніка;
- встановлення тунелю та підлокотніка.

Процес встановлення:

Кронштейн крипіться до дніща на 2 болти від ручніка і 1 болт від кріплення тунелю. Зверху кронштейна є 4 роги з привареними гайками, на ці роги і крипітся підлокотнік

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Витрати:

- підлокіник - 1348 грн - (Екзіст).
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 3

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 13.05.2014, 13:36

Потроху доходжу до початку кінця, хочу зашумити моторний щит і закінчити з шумкою, для цього потрібно зняти панель. Для того щоб було легше розбирати взяв невеличкий мануал на сайті сітроена, який також прикладаю.

Для зняття верхньої частини панелі потрібно зняти пластикові накладки стойок, накладки динамиків та динамикі, пластикові накладки воздуховодів та центральної консолі. Потім по схемі викручуєм вінтіки та 2 болти в районі динамиків і знімаєм верхню частину панелі.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Після зняття верхньої частини панелі ось такий вигляд маємо в середині панелі

Фото
Изображение

Изображение

Изображение


Для зняття нижньої частини панелі потрібно зняти тунель коробки і тунель ручніка (описував раніше в постах мого БЖ), а також приборний щиток і руль. Як зняти тунелі дивіться вище, щиток знімається відкручуванням 4-х вінтіків і відключенням 1-ї фішки. Руль без пляшки не зняти :biggrin: . Зняти можна 2-ма варіантами:
- перший - на вказаних місяцях на фото з 2-х сторін, проколюємо руль тупим предметом, для того щоб відщьолкнуть защьолки подушки (дивитись на слідуючій фотці). Мінус в тому, що портиться візуальний вигляд руля;

Фото
Изображение

Изображение

Изображение


- другий - знімаємо верхній та нижній пластикові кожухи рульової колонки, і заглянувши за руль зі сторони панелі шукаєм зуби, які розташовані на подушці і вказані як на фото, та пробуєм відщьолкнуть зі сторони панелі по висоті в місцях вказаних проколів руля по напрямку вказаному на фото.

Фото
Изображение


Знявши руль, відкручуєм нижню частину панелі, яка крипіться вінтами до металічного кронштейну і 2-ма вінтіками до печки напроти кнопок склопідіймачів.

Фото
Изображение

Изображение


Знімаєм металічний кронштейн відкрутивши болти на стойках, рульовій колонці та печці.

Фото
Изображение

Изображение


Вигляд моторного щиту до шумки панелі

Фото
Изображение


і після шумки

Фото
Изображение

Изображение

Изображение


Одночасно проклеїв панель віброю та шумкою для звукового ефекту музики. Проклеював верхню частину панелі і нижню, на верхній панелі більше місця для шумки, на нижній це в основному верхня частина бардачку.

Фото
Изображение

Изображение


Тепер по ефекту, думаю що багато шуму заходить через повітрязабірник печки, але на прогрітому двигуні шуму все таки стало менше і колонки стало більш басовито грати :smile:

P.S. Насторожило те що всі болти і вінтівки були легко зажаті, відкрутити можна буквально руками, зігнутий при відкручуванні і закручуванні балоннік не є виключенням, є підозра, що все в нас так зроблено

Фото
Изображение
Последний раз редактировалось y.dengaev 13.05.2014, 21:06, всего редактировалось 2 раз(а).
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 3

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 13.05.2014, 21:04

Задня частина салон підсвічується тільки в комплектації екслюзів, але цієї підсвітки не вистачає іншим комплектаціям, вночі погано видно, особливо за сидіннями, тому встановив собі підсвітку як в есклюзіві, тільки вибрав плафон як спереду, з центральною та боковими секціями. Центральні секції працюють в парі, якщо увімкнути\вимкнути центральну секцію спереду то і загориться\потухне задня і навпаки, центральну секцію повністю можна вимкнути окремо на кожну плафоні, бокові секції працюють незалежно.

Пророблені роботи:

- знімаєм потолок, та прорізаєм отвір під плафон над задніми пасажирами під антеною або не знімаєм потолок і протягуєм проводку з допомогою жорсткої проволки, але так як в мене шумка, в мене без зняття не вийде;
- протагуєм проводку до місця заднього плафону;
- встановлюєм потолок на місце;
- підключаєм проводку, плафони і встановлюєм їх на місце.

Процес встановлення:

- знімаєм передні, центральні та задні пластикові накладки на стойках, на центральних відкручуєм круплення реміня безпеки;
- знімаєм плафон та відключаєм проводку;
- знімаєм 2 пістони біля заднього скла;
- знімаєм ручки, по 2 вінтіка на кожній;
- відкручуєм козирьки, по 3 вінтіка на кожний і ловим потолок;
- протягуєм та підключаєм проводку без порушення заводської, методом розбору фішки (на боці фішки відщьолкуєм защьолку) і встановленням у фішку своєї проводки.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Результат:

Тепер в задній частині салону все видно, не потрібно шукати навпомацки. Телефоном без вспишки сфоткати вийшло не дуже, але вроді як результат помітний.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение


Витрати:

- плафон - 353 грн - (Екзіст);
- проводка і фішка - радіодеталі.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 1

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 09.07.2014, 11:17

Пройшов ТО - 20тис, АІС Житомир. Ручки КК і аудіо, підігрів сидінь, магнітолу, плафони підсвітки все було встановлене нічого не ховав, уваги не звернули.

Регламент проведених робіт:

- поміняли масло;
- поміняли фільтр масляний;
- поміняли фільтр паливний;
- поміняли фільтр повітряний;
- поміняли фільтр салона;
- посмикали підвіску (діагностика так звана);
- трохи перетянули гайок по підвісці;
- пройшов вібротест.

Сам процес проведення заміни розходнікив питань не визвав.

Щодо діагностування люфту передніх коліс, то тепер його виявили (минулого разу відразу сказали люфт на гумі), спотачку спробували підтягнути ступічну гайку, потім загнали на вібростенд, але нічого сказати не змогли і запросили на сервіс через пару днів. На слідуючий візит мені знали стойку, сказали, що люфт штоку в межах допустимого, встановили стойку назад (причому не по мітках як стояла із заводу, провтикали), ще раз спробували підтянути гайку ступіци і заштопорили її, але вона нікуди не покрутилась, загнали на вібростенд і сказали у вас люфт на гумі, ми нічого зробити не можемо. Після їхнього зняття стойки машина стала ще гірше тримати дорогу.

Отакий в нас офіційний сервіс, за проведення планового ТО виставили чек на 2358 грн, добре що хоч за зняття і встановлення стойки взяли всього 15 грн.

Фото
Изображение

Изображение
Последний раз редактировалось y.dengaev 09.07.2014, 16:18, всего редактировалось 2 раз(а).
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 3

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 09.07.2014, 11:28

**********************************Статистика по витраті палива**********************************

Пробіг вже 20000, БК по раніше показує меншу витрату, ніж по факту, приблизно на 0,3 - 0,5 л ..

У процентному співвідношенні приблизно 50 на 50, траса \ місто середня витрата піднявся трохи з 5,8 до 6,4, але катаюсь від душі))).

Фото
Изображение


Мінімальні точки витрати на графіку це траса, найбільші це тестування тюнінг-боксу з їздою по місту.

Фото
Изображение


За сертифікатами з АЗС солярка у них однакова, що можна спостерігати за графіком при частій заправці, витрата майже такий же, це БРСМ і ОККО Євро. Решта графіки поки не точні, не багато купував там палива, наприклад Вентус один раз купував і багато траси було, тому такий результат.

Фото
Изображение


А це графік зростання цін на солярку (((

Фото
Изображение
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 17.07.2014, 11:49

Після проходження планового ТО і діагностики ходової (додатково знімали передню ліву стойку для перевірки) на АІСі, отримав вердикт, шток стойки має дозволений люфт (зажали в тіски стойку і пошатали руками штока, виміряли дозволений люфт без параметрів допуску і інструментe), стойка ні причому, а мій люфт це люфт гуми.

Після встановлення стойки на місце, мені не робили розвал, на трасі машина стала дуже не устойчива, на напайках її аж переставляло. Через деякий час, якимсь невідомим чудом авто стало більш менш устойчивим, ям не ловив, нагрузок не було, єдина різниця, що при невеликих швидкостях на вивернутих кольсах при додаванні газу чи тормозінні відчуваю люфт, перед машини ніби гойдається, навіть, не знаю як правильно описати.

Стало цікаво, що придумують не офіціали, тому вирішив поїхати провірити ходовку і розвал на інше СТО. Вибрав сервіс Пежо, з надією, що вони після 301 будуть, щось знати по авто.

Записався на діагностику ходовки і розвал. Описувати буду коротко. Приїхав, занесли мене в базу, дозволили бути присутнім, уточнив чи можна буде ще електрика на 15 хв, сказали по обставинам, бо в його багато роботи.

Діаностика ходової

На діагностиці ходової розказав свої симптоми (люфтять передні колеса, пробивається зад, не устойчива на дорозі). Майстер, виявив люфт, зацінив шумку дверей і криши, розказав що такі проблеми з Пежо 301 у них через одного. Назвав 2 причини, через які може бути люфт:

- люфт опорного підшипника-подушки в стакані, сказали що на днях міняли на пижику. Розказали що можна спробувати, щоб не купувати новий і розказали на яких марках також проявляється така проблема.

Фото
Изображение

Изображение


- люфт штока в стойці. Фотки і відео немає, всі були зайняті мало було часу, але мені винесли стару стойку і нову показали, реально теліпається шток в стойці з дзвінким металічним звуком.

Активація показу температури на БК

Після виїзду з діагностики ходової, зловили електрика, я по бистрому спробував пояснити, що хочу, сказав що все шо міг зробив сам, а тут потрібний логін і пароль. Електрик так трохи з нехотя, з коментарями, що в нас немає програми під сітроен (кажу ща все буде добре зайдем під Пежо 301 і все активується), каже давай спробуєм. В общем по бистрому попросив, показав що куди, з вводом логіну і паролю активували показ температури.

Розвал-сходження

Після виїзду від елекрика направлялись на розвал, але всі мене відмовляли, що марна трата коштів, поки стойки не заміняться, але я захотів перевірити (далеко тре їхать, а стойки за 2 дня по гарантії не поміняти). Сітроена не знайшли в базі, вибрали Пежо 301 і зрівняли параметри розвалу з нашими з теми FAQ, все зішлося. Перевірка розвалу показа, що все в нормі, коменти по поводу неустойчивості пішли на те, що всьому виною люфт.

Вердикт - начальник сервісу сів прокататись, щоб окрім люфту послухати стуки, я попередив, що стуки будуть гірше чутно, тому що машина зашумлена, покатавсь він вперед, назад, тудою, сюдою, пошукав ямки і каже: спочатку вроді було нормально, потім на більших ямках є стук переднього лівого амортизатору, правого майже не чутно, зад пробився, навіть, без пасажирів.

Написали мені такий діагноз - "Скарга на стук на нерівностях. Виявлено люфт в передніх амортизаторах (при проведенні тест драйву виявлено стук в передній авто та задній підвісці). Рекомендуємо додаткову діагностику з подальшою заміною амортизаторів" і порадили їхати до АІСу знову скаржитись, просити технічне заключення, по яким параметрам і яким інструментом вони вимірють дозволені люфти і якщо дадуть, то слати заяву на Пежо-Сітроен Україна, після цього чекати дзвінка і їхати міняти амортизатори. Ще сказали, що їм на сервіси прийшли такі спеціальні документи, де фіксуються скарги і залежно від партії по VIN - номеру можуть замінювати деталі по гарантії, навіть, без діагностики, якщо жалується клієнт, стойки там є в списку, але АІС, навіть, не запнувся про таке, телефонував на НІКО, також сказали, потрібно проводити діагностику, нічого такого немає, це у вас не достовірна інформація.

Відношення на серівсі Пежо дуже сподобалося, не думаю, що через те що я приїхав на Сітроені, а не на Пежо, тому що бачив і старі деталі і нові для Пежо, тобто все працює, все на конвеєрі, в порівнянні з АІС, коли записувався на планове ТО і приїхав, то фільтрів в наявності не виявилось, прийшлося чекати поки приїдуть і вже приїхав через пару днів.

Фото
Изображение
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 2

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 08.09.2014, 13:58

Після звернень на офіційний сервіс по поводу проблеми з підвіскою, був відправлений з кучою відмазок (дивись попередній пост), вирішив написати скаргу на Citroen Україна, поки пішов простим шляхом, написав в соц мережі фейсбук

Трохи більше року назад, я придбав Citroen C-Elysee. Через деякий час в мене з'явилась проблема з підвіскою: передніми стійками (амортизатор і можливо опорна подушка) та задніми амортизаторами і можливо пружинами, яка проявляється в люфті передніх коліс (якщо пошатати верх колеса до/від себе, то воно шатається) та постійних пробоях задньої підвіски. При цих проблемах авто на дорозі не стійке на рівній дорозі, авто часто рискає зліва в право, а також дуже розхитується задня частина по вертикалі на невелих нерівностях з переставлянням задньої частини авто. На мої численні звернення на офіційне СТО Citroen з вимогою, розібратися в проблемі та замінити по гарантії амортизатори, які не відпрацьовують своїх функцій - мені відмовляли, тому що вібростенд СТО не показує проблеми, в той же час, як можна бачити з фото, у мене вже від пробоїв підвіски відбійник здер фарбу з грунтом до металу кузова, що свідчить про постійні проблеми з пробоєм підвіски, але СТО Citroen проблему не бачить та відмовляє в гарантійній заміні під час визитів з різних причин:

- люфт на гумі, потрібно змінити гуму. У мене гума заводська на всіх 4-х колесах і передні колеса люфтять, а задні ні на тій же гумі? Відповідно на зимовій гумі або новій літній, яку було придбано - також люфтять тільки передні колеса;
- для Citroen люфти дозволені і у вас дозволений люфт. При цьому мені не показують жодні таблиці допусків і приладу, яким вони вимірюють цей дозволений люфт;
- авто переставляє, тому що амортизатори нерівномірно відпрацьовують і один з менеджерів СТО вже міняв собі амортизатори і ситуація повторилась, ми не допоможемо; Цікаво що у нього показав вібростенд.
- Ще багато інших нелогічних відмовок, які часом ставлять в ступор.

Концерн PSA Peugeot Citroen випускає схожі моделі, тому відвідав офіційне СТО Peugeot адже Peugeot 301 - це аналогічна модель моєму сітроену і майстри на СТО можуть адекватно оцінити проблеми і несправності. Після діагностики отримав вердикт: "Скарга на стук на нерівностях. Виявлено люфт в передніх амортизаторах (при проведенні тест драйву виявлено стук в передній та задній підвісці авто). Рекомендуємо додаткову діагностику з подальшою заміною амортизаторів". При цьому на СТО Peugeot показали дефектовані амортизатори та опорні подушки які були замінені по гарантії. Порівнюючи їх з новими було видно дефекти. Сказали, що в PSA для наших моделей однакова проблема з амортизаторами і опорними подушками і це є гарантійним випадком. Також додали, що є офіційний документ для PSA Peugeot Citroen, по якому при скарзі власника по VIN-номеру, можна дізнатися чи підлягає заміна деталі по гарантії, на що в СТО Citroen мені сказали, що не знають такого.

Прошу розібратись чи такі проблеми з підвіскою це гарантійний випадок чи ні, чи це норма для автомобілів Citroen як мене запевняє СТО Citroen? За що з мене були взяті кошти за діагностику, якщо проблема не встановлена і не вирішена? Навіщо тоді мені звертатись на офіційне СТО Сітроен на планові ТО, якщо гарантія не діє? Таким чином і планове ТО можна проходити у досвідчиніших спеціалістів, які можуть виявити та виправити проблему, при цьому ще можна і зекономити час і гроші з кращим сервісом.

Изображение

Після деяких уточнень (ПІБ, VIN, місця звернення) до мене зателефонував майстер-гарантійщик з офф сервіса Сітроена АІС Житомир (від недавно працює новий директор і новий майстер-гарантійщик), запросив на тестування для вирішиння проблеми зі стойками. Сьогодні відвідав сервіс, нічого не знімав, всі ручки, джойстіки, кнопки, магнітола, чіп все на залишилось на місці, увагу не звернули ні на що. Всіх деталей розмови описувати не буду, в 2-х словах.

Загнали авто на вібростенд, на що він показав, що все в нормі, підняли на підйомник, посмикали за колеса, ричаги, довго роздивлялись нові колеса (зараз же в мене діски на 16 і гума 205 на 55), я так зрозумів роздивлялись чи нічого не затирає і не зачіпає, сіли в салон подивитись чи просядає зад, погойдали передні стойки і вигнали авто з бокса, під час огляду авто майстер-гарантійщик зробив декілька фото: VIN, пробіг, результати вібростенда і зад авто.

Через декілька хвилин гарантійщик запросив мене до себе в кабінет. Почали розмову, ввів його в предісторію (люфт на гумі і т.д.), так як він працює не довго. На скарги люфту передніх коліс, сазав що вони шатали колеса і люфту немає, кажу потрібно не на підйомнику шатати, коли все ослаблене, а коли авто стоїть. Вийшли до авто, пошатали колеса, гарантійщик каже, все питання зняте, люфт присутній і не на гумі. По дорозі в кабінет, зайшов в ремзону поговорити з механіком, що він йому казав не знаю, але хотів йому сказати, що люфт присутній. В кабінеті я написав заяву на гарантійну заміну передніх амортизаторів, так як є в них така документація (вроді інфорапід називається), де по VIN-номеру при скаргах власника на стуки чи якісь інші проблеми, передні стойки можна замінити не зважаючи на результати вібростенда по гарантії. На рахунок задніх амортизаторів сказав, що не можем замінити по гарантії, Сітроен не пропустить, тому що потрібно щоб амортизатор потік або його забракував вібростенд. Як варіант запропонував підкласти вставки під пружини ззаді під час заміни передніх амортизаторів, щоб менше пробивався зад. Сказв набере коли приїдуть амортизатори.

Також вирішив написати знову на Сітроен Україна "що ж мені робити із задньої підвіскою, чекати коли пробються дирки в салон чи потіче амортизатор чи як бути", чекаю відповіді.

П.С. Якщо із задніми стойками не захочуть нічого робити, вже є ідея як їх заставити))), доречі на СТО вже адекватно працював wi-fi, тому що до цього ніразу не вдалося підключитись.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 22.09.2014, 22:24

Відвідав сьогодні СТО...в 13:54 попав додому, на СТО був в 9:00. З 9:00 до 9:57 чекав гарантійщика, хоча записали мене на 9:00. Ще куча емоцій :oops:

Поміняли мені передні стойки, з горем пополам зробили розвал, люфт залишився, стуків поки не почув. Заїхав на СТО Пежо, щоб уточнити деталі, сказали що вони спочатку міняли опорні подушки, вони також дають такий люфт, а вже потім амортизатори, але каже на сітроені це важко пояснити.

Задні амортизатори нікак, сказали або тічуть, або вібростенд, хочете підкладем вставки під пружини, сьогодні ми поміряли діаметри, так, що підберем і визвем.

Заказ-наряд на передні стойки був 3300 з копійками, міняли довго, розвал зробили хреново, просрав кучку робочого часу і туєву хучу грошей, в загальному печаль, скажу чесно, з вигляду стойки поміняли на відєбись, так як є в них документ і компенсацію вони отримають в любому випадку, все що далі, нічого не помінялось.

Купив сьогодні нові задні стойки, днями поставлю і клав на їхню гарантію, яку фактично добитись не можливо, якщо це не відзивна компанія, або міні, так би мовити по тихому, на ничку відзивна. Хоча скаргу на ПСА у Францію хочу накалякать.

Добавлено спустя 18 минут 43 секунды:
А, да, десь я зачепився і загнув (ну трохи зігнув) кронштей кріплення захисту двигуна, так мені сказали машина втулена, ланжерон зігнутий.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 436
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Пред.След.

Вернуться в Бортовые журналы

Кто сейчас на сайте

Сейчас этот форум просматривают: 1 гость