Відвідав сьогодні ОД, записаний був на 14:30, виїхав в 17:50, і віддав 675 грн., про все по порядку.
Записувавсь на планову заміну масла та діагностику люфта передніх коліс. Прийшов, 10 хв. почекав, почали записувати і дозволили бути присутнім без всяких проблем.
Планова заміна масла:До заміни масла з фільтром претензій немає, але не факт, що їх не було б, якби не вакуумний висмоктувач масла (нічого не відкручували, окрім кришки фільтру):
- висмоктали масло;
- замінили фільтр;
- налили масла з відкритої сірої каністри Тотал 5в30, бігло світле масло, тобто масло замінили, але чи Тотал чи, можливо, щось інше, ніхто не дізнається.
- почекали, долили до рівня.
Повна діагностика ходової:Після моїх скарг, що люфтять колеса, машина на трасі не устойчиво їде, що може стягувати, було перевірено тиск в колесах. Потім майстер на підйомніку ліниво монтіровкою перевірив ричаги, опори, стабілізатори і сказав - все в нормі. Також на підйомніку пошатав колеса і сказав все в нормі, я спробував пошатати, то вроді і не люфтить, але ж кажу, я шатав на землі і їжжу я по землі, а не на підоймнику. Опустили машину, на землі майстер ліниво легенько пошатав колесо і сказав - все в нормі, кажу, що потрібно нормально пошатать. Після, того як з більшим зусиллям колеса пошатали (я приклав руку до гуми, щоб сказати майстру, в який момент я відчуваю люфт) у відповідь почув "та нічого не шатається", але по йому було видно, що він помітив проблему. Слідуючим етапом запропонували заїхати на яму і там пошатать колеса. Прийшов помічник, який дуже ліниво, наче знав, що із зусиллям потрібно не перестаратись, пошатав, каже все гуд. Заліз я у яму, приклав руку до ступіци і до гуми, то на гумі ніби люфт і чутно, а на ступиці ні, але витягнути з помічника більшого усилля для шату не вийшло. Винесений вердикт, люфтить через м'яку гуму, люфту в деталях немає. З приводу того, шо стягує машину, рекомендували перевірити розвал.
Перед розвалом запитав у майстра-прийомника, що в себе включає повна діагностика ходової за приблизно 200 грн, на що отримав відповідь: "перевірка втулок, тяг, опор та їх підтяжка". Кажу, то виходить, що я не отримав повної діагностики, мені нічого не підтягували, та й не зрозуміло чи все перевірили, на що отримав відповідь - у вас все добре після перевірки, тому й не перетягували, це ж тільки 10 тис. пробіг, от на 20 все первірим і підтянем. Хотів про вібростенд ще сказати, то шось завтикав.
Після години, а може й більше, чекання (вай фай є, але підключитись не можна і ніхто не знає чому, тому попрацювати не вийшло, була проста трата часу), мене запросили на розвал.
Перевірка розвалу з послідуючим регулюванням:Переїхав до майстра по розвалу, підключили обладняння, почали перевірку, після чого майстер сказав, що особливих проблем у показниках немає, але чуть підправим. Почав регулювання, на моніторі компу висвічувались кроки, що потрібно було зробити: покрутити, підняти, опустити, погойдати. Не всі кроки були виконанні майстром, наприклад, крок погойдати підвіску після підняття передніх коліс, був пропущений. Взяв майстер ключі, почав крутити, регулювати, але показники на моніторі не змінювались і не змінились після регулювання, на що була відповідь, що таке буває і запропонував виїхати протестувати. Виїхали з іншим майстром для тесту, по більш менш рівній дорозі, машина як їхала до цього, так їде, немає в неї прямолінійної їзди, то вона вліво хоче їхати, то вправо, таке відчуття як попали в широку колію і машина шукає дорогу. Піля приїзду з тесту, майстер, який зі мною тестував, вказав майстру регулювальнику, що дійсно, машина їде куди хоче, тому регулювальник сів за руль для тесту сам. Вердикт, машина їде добре, сиди і підрульовуй, в чому проблема, вона що 100 км повинна їхати прямо, дивись скільки вже прямо проїхала, я тільки чуть підрульовував, ти що каже не помітив різниці після регулювання. Причина цього в тому, що так як немає люфту в рульовій колонці, як на деяких інших авто, то її потрібно постійно тримати, бо самий маленький рух міняє траекторію авто.
Майстер запитав, чи буду перезуватись, я кажу, що звичайно, от майстер каже, що перезуєшся і виключим гуму, але в тебе і зараз немає проблем. Потім запитав чи перевіряли стойки, кажу, що включена повна діагностика ходової, але стойок не перевіряли і нічого такого не робили, майстер запитав, а що ж на ямі робили, кажу - шатали колесо. Заїхали назад на СТО і, на мій подив, поїхали на вібростенд. Який стенд і ПО не запитував і не розглядав, побачив тільки цифри у відсотках по колесах, не знаю на скільки вони добрі, але сказали, що все гуд:
- ліве переднє - 82% - на зеленому фоні;
- ліве заднє - 70% - на жовтому фоні з написом "хорошо";
- праве переднє - 83% - на зеленому фоні;
- праве заднє - 65% - на жовтому фоні з написом "хорошо".
Майстер-прийомник запитав у майстра-регулювальника, як їде авто, на що отримав відповідь - для мене добре їде.
Після цього майстер-прийомник запитав в мене - що не так, кажу, що не їде вона прямо, а він каже, що в нас доріг немає рівних. Сказав, що буду ще перезуватись, на що отримав відповідь - от тоді й побачим.
Пішли на розрахунок, сиджу і чекаю остаточну суму, тільки за заміну масла і діагностику ходової вже було 700 грн. Майстер-прийомник називає цифру 671.ХХ + 3 грн комісія, тобто 675, в наряд включено заміну мастила і регулювання розвалу-сходження, діагностику ходової було виключено, чесно, не цікавився чому, а раптом назад захочуть включить, а я вже й так півдня вбив. Отак я з'їздив до ОД.
Добавлено спустя 1 час 52 минуты 26 секунд:Отже підведу підсумок, з вище написаного не означає, що якщо я тільки відпускаю руля, то моя машина відразу зїжжає з дороги, просто деколи відчуваються пошуки колії колесами і їй потрібно в цьому підрульовувати на рівній з вигляду дорозі. І входить, що мені зробили розвал-схожденіє в ОД, в того хто саме краще повинен це вміти, притому, що комп'ютерні показники їхніх регулювань не помітили, а ще саме шо цікаво, що адекватні СТО з всякими люфтами, незрозумілою роботою стойок і т.д. розвалу не робить, навіть, форумчан направялли виправити всі проблеми, а потім на розвал.
Нічого в наших ОД не міняється і покращення, нажаль, не помітно. Побільше б адекватних ОД.
P.S. Поки мені міняли масло, то біля мене на Geely бампер ставили півтори годнини з допомогою молотка. 