[БЖ] Citroen C-Elysee 1.6 HDI White Житомир

Список форумов ОБЩАЯ ИНФОРМАЦИЯ О CITROEN C-ELYSEE Бортовые журналы

Модератор: Модераторы

  • 4

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 25.08.2013, 18:48

Всім привіт, вирішив спробувати завести бортовий журнал хоч на одну машину, побачим що з цього вийде :wink:
Последний раз редактировалось y.dengaev 22.10.2013, 19:29, всего редактировалось 3 раз(а).
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Sponsor

Sponsor
 

  • 3

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 09.09.2013, 22:00

**********************************Акустика**********************************

Вирішив встановити магнітолу з функцією "Гучний зв'язок" по каналу Bluetooth та замінити задні динаміки. Магнітола по каналу Bluetooth може програвати звук з телефону, тобто звук перенаправляється на магнітолу і можна хоч аудіокнижку слухати, хоч звук фільму транслювати, хоч музику слухати.

Пророблені роботи:

- заміна передніх динамиків;
- встановлення задніх динамиків;
- заміна магнітоли;
- протяжка проводів.

Процес встановлення магнітоли:

Магнітола підключена через переходнік без врізки в стандарну проводку, щоб для поїздки на сервіс можна було за 3 хв зняти і поставити рідню.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Процес встановлення передніх динаміків:

- знімаєм пластик із передніх бокових стойок, відщьолкнувши пістони;
- з правої сторони на кришці динаміка широкою тонкою викруткою або ножиком відщьолкуєм заглушку з надписом "Аірбек" (комплектація Тенданс) та відкручуєм вінтік;
- відщьолкуєм кришки динаміків;
- відкручуєм вінтікі та замінюєм динаміки.
- розбираєм заводську фішку, щоб надіти контакти на динамік або виготовляєм переходнік.

Динаміки встановлені діаметром 17 см і висотою 55 мм (особливо вищы не стануть, без переробок пластикової кришки полки або заміни торсіонів кришки багажника на амартізатори). Заводські динаміки висотою 35 мм, тому використовувалися проставки, зроблені з накладних кришок на динаміки.
Проводка під задні динаміки протягнута під ковроліном в місцях стандартної проводки.

Процесс встановлення задніх динаміків:

- опускаєм спинки задніх сидінь;
- знімаєм пластик з задніх бокових стойок, відщьолкнувши пістони;
- в тому місці де сідушка прикриває пластик полки знімаєм 4 пістони;
- відщьолкуєм пластик полки, відключаєм додатковий плафон стопів;
- знімаєм кришку, знімаєм шумку і приступаєм до встановлення динаміків.

Динаміки встановлені діаметром 17см та висотою 55 мм. Заводські динаміки висотою 35 мм, тому використовувались проставки зроблені з накладних кришок на динаміки.
Проводка під задні динаміки протягнута під ковроліном у місцях стандартної проводки.

Фото
Изображение


Процес встановлення мікрофону:

Корпус для стандартного мікрофона магнітоли, який винесений з під панельки, для кращої чутливості і заміни в будь-який час на інший зі штекером штекер 3,5 джек., взятий з мікрофону www.genius.ru/products.aspx?pnum=3114. З магнітоли виходить подовжувач, який закріплений під пластмасовою кришкою передньої лівої стойки, а там вже підключається мікрофон.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Витрати:

- динаміки передні (Sony 1327se) - 280 грн - (Автозвук);
- динаміки задні - (Sony 1727se) - 310 грн - (Автозвук);
- магнітола (Sony DSX-A50BTE) - 750 грн - (Автозвук);
- мікрофон (Genius MIC-01С) - 25 грн - (Комп'ютерный магазин);
- переходнік на єврофішку та антену (під шкоду, переставляв контакти під себе) — 150 грн — (Радіодеталі).

Фотозвіт - http://photo.i.ua/user/1596816/382272/
Последний раз редактировалось y.dengaev 22.10.2013, 21:16, всего редактировалось 21 раз(а).
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 2

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 10.09.2013, 15:02

**********************************Шумовіброізоляція**********************************

Шумовіброізоляція (можна, певно, назвати повна) - капоти, криша, двері, дніще, багажнік, моторний щит (те що можна було дістати не знімаючи панель)

Процес шумки капоту:

матеріали: вібра, клейкий ізолон.

- вирізаєм з бумаги шаблон, прикладаючи лист бумаги до форм на капоті;
- вирізаєм по бумажному шаблоні вібру і клеїм на капот у форми, прикатуючи роліком;
- вирізаєм ізолон по тих же формах, але з запасом по контуру 2 см, таким чино закриється вібра і ізолон буде мати місце проклейки не тільки по вібри, а й по металу капота;
- вирізаєм з ізолона загальний щит, прикладаючи до капоту по заводському місці;
- прорізаєм дирки під пістони;
- прикладаєм ізолоновий щит і закріпляєм пістонами;

Пістони купляв на авторинку жигульовські. Карпетом ізолон не проклеював, ізолоновий щит на літо можна знімати а на зиму ставити.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Процес шумки кришки багажніку:

матеріали: вібра, клейкий ізолон, карпет.

- вирізаєм вібру кусками і клеїм куди дістаєм всередині багажніку;
- вирізаєм ізолон по формі багажніка так, як ви хочете щоб було прикрито;
- клеїм ізолон на карпет, карпет вирізаєм із запасом 10 см;
- клеїм загортуючи запас карпета на ізолон з другої сторони, я використовув те що було під рукою, момент універсальний;
- на ізолоні обклеєному карпетом прорізаєм отвори під пістони;
- в дирки де будуть пістони, вставляєм резинові проставки (резінове кольцо з диркою в середині і невеличким прорізом по канту);
- ізолон з карпетом кріпим на пістони.

Пістони і резинові проставки купляв на авторинку вазовські.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение


Процес шумки багажніку:

матеріали: вібра Викар FA 2,3мм, клейкий фольгоізолон 8, шумка Викар I-8 - Викар I-4.

- вирізаєм вібру кусками і клеїм на арки куди можем дістати рукою;
- вирізаєм фольгоізолон кусками і клеїм на арки куди можем дістати рукою;
- вирізаєм вібру кусками і клеїм на крило куди можем дістати рукою;
- вирізаєм фольгоізолон кусками і на крило куди можем дістати рукою;
- максимально обклеюєм віброю стакани;
- максимально обклеюєм шумкою(Викар Fi-8) стакани;
- обклеюєм віброю дно багажніку;
- обклеюєм шумкою(Викар Fi-4) дно багажніку;

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Процес шумки дверей:

матеріали: вібра 2мм, шумка(фольгоізолон з віброй 1 мм) 8 мм

процес розборки:

- відкручуєм вінтіки всі вінтіка з карт;
- передні карти починаєм знімати з кутика біля зеркала і далі по периметру відщьолкуєм пістони, бажано допомагати лапкоподібним інструментом;
- задні карти починаєм знімати знижу по тому ж принципу;
- клеїм на внутрішню поверхню карти антІскрип де це потрібно;
- знімаєм заводські пилезахисні матеріали з дверей;

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Процес шумки дніща:

матеріали: вібра (Віброфільтр) 2 - 3мм, шумка (Софт) 6 - 10 мм

процес розборки:

- знімаєм сідушки, відкручуючи 4 болти і відключаючи фіштки від сидінь;
- знімаєм центральну консоль (частина ручніку) - ззаді у великому підстаканнику знімаєм заглушку і відкручуєм гайку, потім піднімаєм ручнік і тянем на себе, відщьолкнувши пердню частину із защьолок;
- знімаєм центральну консоль (частина КПП) - ззаді відкручуєм гайку яку бачим після зняття консолі (частина ручніку), відщьолкуєм з пістонів обліщовочну пластмасу управляння кондиціонером, за нею відкручуєм 2 вінтіки, псіля цього з обох строін викручуєм вінтік і вищьолкуєм пістон;
- відцьолкуєм по 4 пістоні з бокової частини ковроліну з водійської та пасажирської сторони в районі заокруглення порогу;
- відцьолкуєм ковролін по порогах;
- врозрізаєм ковролін в районі склопідіймачів центральної консоллі,а також в райноні печки, щоб була змога його вийняти, без зняття непотрібного;
- знімаєм ковролін;
- знімаєм заводську шумку;
- відкручуєм кронштейн ручніку та КПП;

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Процес шумки криши:

матеріали: вібра 2мм, шумка(софт) 6 мм

процес розборки:

- відкручуєм козирки;
- відкручуєм ремені на центральних стойках;
- віджимаєм 2 пістони зззаді на потолку;
- відєднуєм плафон;
- знімає пластмаси центральних стойок (віджимаєм і тянем чуть донизу);
- знімає пластмаси передніхстойок (на пістоних, легенько по чуть тянем);
- знімає пластмаси задніх стойок (на пістоних, легенько по чуть тянем);
- з 2-х боків ловим потолок.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Результат - процентів 30 шуму менше, менше чутно двигун і краще грає музика

Витрати:

- капоти (моторний відсік, багажнік) - 400 грн;
- багажнік, двері - 1550 грн;
- дніще, моторний щит - 1200 грн;
- криша - 200 грн;

Фотозвіт - http://photo.i.ua/user/1596816/384047/

Детальніше можна почитати тут http://c-elysee-club.com.ua/viewtopic.php?f=25&t=407
Последний раз редактировалось y.dengaev 29.10.2013, 08:01, всего редактировалось 28 раз(а).
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 1

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 10.09.2013, 16:00

**********************************Підлокотнік**********************************

Встановлення підлокотніка на центральну консоль з виготовленням кронштейну.

Кронштейн універсальний з комплекту не юзав, купив металічну пластіну і зробив з неї. Кріпиться кронштейн саморезами на центральну консоль над підстаканниками, держиться гарно. Саморізи з часом будуть або пофарбовані або поміняти на чорні.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение


Витрати:

- підлокіник (китайська копію "армстер") - 155 грн - (Стоп-Транзіт);
- кронштейн - 20 грн. - (Олді)ю

Фотозвіт - http://photo.i.ua/user/1596816/383206/
Последний раз редактировалось y.dengaev 23.10.2013, 09:14, всего редактировалось 8 раз(а).
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 1

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 11.09.2013, 09:04

**********************************Попогрійка**********************************

З тим що дизель зимою прогрівається гірше, було прийнято рішення встановити підігрів сидінь, так як в моїй комплектації його не було. У моїй комплектації стандартна проводка підігріва до сидінь підходить її і будем використовувати і встановлювати кнопки підігрівів на штатні місця.

Фото
Изображение

Изображение


Замовити підігрів можна різний і в різних магазинах, я зупинився на Ємеля УК2 - http://avtozvuk.ua/info/10913.

Знімаєм сидіння, від водійського відключаєм заводську фішку. На водійському сидінні знімаєм кришку з ричага підйому сидіння, потім відкручуєм саму ручку, знімаєм бокові пластикові кришки піджимаючи з середини місця кріплення викруткою. Знімаєм обшивку сидінь, проклеюєм самі підігіріви, я ще до заводської клейкої ленти додав пару смужок 2-х стороннього скотчу, щоб наверняка, проводим проводи підігрівів. Збираємо сидіня.

Тепер підключення, для моїх підігрівів потрібно 4 проводи:
- постійний плюс;
- запалення;
- підсвітка;
- мінус.

Я їх візьму зі стандартної проводки з фішки під сидіннями, тобто без порушення штатної проводки і в будь-який момент можна відключитись для поїздки на сервіс, наприклад. Також присутній заводський запобіжник на підігрів на 30А.

Фішка для водійського сидіння

Фото
Изображение

Фішка для пасажирського сидіння

Фото
Изображение


Для запалення буду використовувати сигнал з проводу підсвітки, щоб не порушувати заводську проводку(постійно катаюсь з підсвіткою, тому для мене не проблема, кожний може собі взяти в іншому місці, наприклад з прикурівателя), він буде сигнальним для реле, яке дає струм на сам підігрів.

Реле з комплекту підігрівів встановив в центральній консолі, щоб під сідушкою не теліпалось.

Вигляд проводів під сидінням:
Фото
Изображение

Изображение

Изображение


Підігрів має 4 положення, плюс можна ставити на половину положення (точки між цифрами на фото), тобто 8 рівнів. Також по кожному рівні є світлова індікація у вигляді індикатора сідушки біля крутьолки:

- підігрів вимкнений;
Фото
Изображение


- слабкий нагрів - горить зеленим;
Фото
Изображение


- середні нагріви - горить оранжевим;
Фото
Изображение

Изображение


- максимальний нагрів - горить червоним.
Фото
Изображение


Витрати:
- підігрів сидінь - 704 грн (http://avtozvuk.ua/info/10913);
- фішки, гофра - 50 грн (радіодеталі).

Результат- порівнював з Chevrolet Cruze (штатний підігрів) - ємеля бистріше нагрівається і при максимальній температурі більш інтенсивно гріє.

Фотозвіт - http://photo.i.ua/user/1596816/384174/

Детальніше можна почитати тут http://c-elysee-club.com.ua/viewtopic.php?f=28&t=373
Последний раз редактировалось y.dengaev 06.10.2013, 20:10, всего редактировалось 10 раз(а).
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 1

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 18.09.2013, 17:37

**********************************Круіз контроль**********************************

Вирішив спробувати встановити круіз контроль та активувати його через Diagbox з допомогою діагностичного кабелю.

Замовив ручку управління круіз контролем та діагностичний кабель з просторів Китаю. Встановив ручку круіз контролю на штатне місце.

Фото
Изображение


Витрати:

- ручка КК - 30 доларів - (Peugeot 206 207 307 308 408 оригинальный высокое качество пластика постоянная скорость круиз ручка);

- діагностичний кабель - 70 доларів - (Diagbox 7.82 Lexia3 Lexia 3 V48 PP2000 Lexia citroen peugeot диагностический интерфейс бесплатная доставка);

Фотозвіт — photo.i.ua/user/1596816/384176/

Детальніше можна почитати тут - http://c-elysee-club.com.ua/viewtopic.php?f=28&t=371
Последний раз редактировалось y.dengaev 27.10.2013, 20:21, всего редактировалось 8 раз(а).
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 1

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 18.09.2013, 17:41

**********************************Додатковий прикурювач**********************************

Встановлення додаткового прикурювача, на місце USB|AUX в комплектації Tendance

Процес встановлення:

- купуєм прикурювач (я вибрав з ланоса чи авео) в автомагазині;
- купуєм провода та фішки в радіодеталях;
- знімаєм заглушку з місця роз'ємів USB|AUX в комплектації Tendance;
- знімаєм центральну консоль(частина ручніка), відкрутивши гайку в дні глибшого підстаканника під заглушкою та відщьолкуванням 2-х защьолок біля КПП(можна не знімати, але так буде проще дістатись);
- з допомогою ножика(кому що подобається) трохи збільшуєм дирку місця USB|AUX, щоб влазив прикурювач;
- робим розвлетвеніє для додатковго прикурювача і приєднуєм фішки з радіодеталей;
- розбираєм заводську фішку і підключаєм на наші провода, де буде підключатись заводський прикурювач;
- на заводські провода надіваєм фішку з радіодеталей;
- встановлюєм консоль і прикурювачі та підключаєм їх.

Фото
Изображение

Изображение

Витрати:
- прикурювач - від 35 грн - (автомагазин);
- фішки та провід - 20 грн - (радіодеталі).

Фотозвіт - http://photo.i.ua/user/1596816/386066/?p=0&r=4218005

Детальніше можна почитати тут - http://c-elysee-club.com.ua/viewtopic.php?f=28&t=420
Последний раз редактировалось y.dengaev 06.10.2013, 20:38, всего редактировалось 3 раз(а).
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 2

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 26.09.2013, 08:39

**********************************Встановлення підсвітки бардачку**********************************

Встановлення підсвітки бардачку зумовлене тим, що він глибокий і там нічього вночі не видно. Трохи не зручно вирізувати отвір під плафон, тому поцарапавсь пластик, але добре, що коли не стоїш раком, то його не видно.

Я використовував ті матеріали, які по бистрому на місці зміг купити.

Процес встановлення:

- купуєм плафон підсвітки з багажніка чи бардачку для ланоса;
- купуєм концевік в автомагазині;
- купуєм провода та фішки в радіодеталях;
- отвір під плафон краще вирізати коли знята кришка бардачку, тому відкриваєм кришку, тянем на себе, вона відщьолкується, потім довертаєм її донизу і знімаєм;
- вирізаєм отвір під плафон по розміру;
- підрізаєм концевік і обрізаєм другий контакт під фішку;
- майструєм проводку;

Фото
Изображение


- протягуєм проводку під коробом центральної консолі;
- підключаєм проводку до прикурівателя, щоб не порушувати штатну проводку (можна подивитись тут - http://c-elysee-club.com.ua/viewtopic.php?f=28&t=420), також можна юзати інші місця підключення)));

Фото
Изображение


- підключаєм і встановлюєм плафон;

Фото
Изображение

Изображение


- підключаєм і встановлюєм кінцевік;

Фото
Изображение

Изображение


- ставим кришку бардачка на місце.

За браком місця для встановлення плафону, не так добре світить у дні бардачку, але краще ніж темнота.

Фото
Изображение


Витрати:
- плафон (підсвітка багажніку) - 20 грн - (автомагазин);
- концевік - 7 грн - (автомагазин);
- фішки та провід - 20 грн - (радіодеталі).

Фотозвіт - http://photo.i.ua/user/1596816/386316/

Детальніше можна почитати тут - http://c-elysee-club.com.ua/viewtopic.php?f=28&t=429
Последний раз редактировалось y.dengaev 23.10.2013, 09:56, всего редактировалось 4 раз(а).
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Непрочитанное сообщение grigoro » 26.09.2013, 21:54

Это самый крутой "Бортовик" - такого подробного и наглядного изложения я нигде не видел.
Автору - огромная благодарность и RESPECT!!! :clap: :hi:
grigoro M
Золотые руки
Золотые руки
W
Репутация: 122
Сообщения: 211
Зарегистрирован: 07.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: C-Elysee 1.2 VTi Tend full
Клубная карта №: 000038

  • 2

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 29.09.2013, 16:23

**********************************Підготовка до зими**********************************

Купівля гумових ковриків та зимової гуми, а також ціпків.

Витрати:
- зимова гума Bridgestone Blizzak LM32 - 2236 грн (http://rezina.cc/bridgestone-blizzak-lm-32-185-65r15-88t);
- зціпки - 248 грн (http://avtozvuk.ua/info/29194).
- коврики гумові - 350 грн (http://avtokovriki.net/avtokovriki/citroen-c-elys ... 013-avto-gumm-polyurethan.html);

Гума — 2013 року, виробник 2 покришки Франція і 2 Іспанія.

Фотозвіт - http://photo.i.ua/user/1596816/385986/

Ціпки:

Фото
Изображение

Изображение


Коврики:

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Последний раз редактировалось y.dengaev 13.10.2013, 18:07, всего редактировалось 9 раз(а).
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 29.09.2013, 16:34

**********************************Статистика по витраті палива**********************************

Пробіг 7500, БК показує меншу витрату ніж по факту приблизно на 0,3 - 0,5 л.

- останні 2 баки середня витрата 5,8 л по факту;
- по місту при, я б сказав, активній їзді - 7 - 8 л, скаче в залежності від маршруту(стандартний мінімальний маршрут в день - 16 км, 44 світлофори) і використання кондиціонера;
- по трасі - 90 - 110 - можна вкластись в 4 по БК;
- по трасі - 140 - 7- 8 л, скаче в залежності від покриття, погоди, завантаженості.

Изображение

Изображение

Изображение
Последний раз редактировалось y.dengaev 07.10.2013, 08:28, всего редактировалось 3 раз(а).
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

Sponsor

Sponsor
 

  • 3

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 06.10.2013, 21:06

Привіт, трохи писмачив свій БЖ фотками по темі.

Також завів БЖ на Дравйв2.ру http://www.drive2.ru/cars/citroen/c_elysee/c_elysee/ydengaev/.
Последний раз редактировалось y.dengaev 23.10.2013, 09:54, всего редактировалось 1 раз.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 1

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 07.10.2013, 08:26

**********************************Можливості діагностичного кабелю з діагностичним ПЗ Diagbox**********************************

Вирішив купити діагностичний кабель, для того щоб можна було читати помилки, активувати приховані опції.

- діагностичний кабель - 70 доларів - (Diagbox 7.82 Lexia3 Lexia 3 V48 PP2000 Lexia citroen peugeot диагностический интерфейс бесплатная доставка);

Діагностичне ПЗ йде з кабелем, але можна взяти, наприклад, тут - (http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4356706)

По мірі того як є час і маю змогу підключити діагностичний кабель, буду вести список опцій, які можна активувати або редагувати з допомогою кабелю.

Опції, які можна змінювати:

- можна відключити зумер про ремінь безпеки для водія - по замовчуванню 10 км;
- можна задати швидкість для автоматичного закриття дверей;
- можна задати кільки літрів в баку, при яких починається відображення, що закінчується паливо - по замовчуванюю 4,5 л і 2 л;


Що вже вмію:

- можна самому активувати задні динаміки на стандартній автомагнітолі в комплектації тенданс.
- активувати круіз контроль для дизельного двигуна (думаю для бензинових також вийде) - можна почитати тут - http://c-elysee-club.com.ua/viewtopic.php?f=28&t=371 і тут http://c-elysee-club.com.ua/viewtopic.php?f=28&t=519

Детальніше можна почитати тут - http://c-elysee-club.com.ua/viewtopic.php?f=27&t=461
Последний раз редактировалось y.dengaev 23.10.2013, 09:53, всего редактировалось 2 раз(а).
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 3

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 20.10.2013, 10:00

**********************************Поїздка до Львову**********************************

Поїздка до Львова, трохи фоток Сітроена і визначних пам'яток.

Круїз контроль виправдав всі свої очікування.

Фотки Сітроена:

Фото
Изображение
Біля личаківського цвинтаря

Изображение
В дорозі до золочівського замку

Изображение
Біля золочівського замку

Изображение
Біля золочівського замку

Изображение
По дорозі до підгорецького замку

Изображение
По дорозі до підгорецького замку

Изображение
По дорозі до підгорецького замку


Пам'ятки:

Фото
Изображение
у Львові

Изображение
На личаківському цвинтарі

Изображение
На личаківському цвинтарі

Изображение
На личаківському цвинтарі

Изображение
Золочівський замок

Изображение
Золочівський замок

Изображение
Золочівський замок

Изображение
Підгорецький замок

Изображение
Підгорецький замок

Изображение
Підгорецький замок
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 2

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 26.10.2013, 21:07

**********************************Брудна машина в похмурий день**********************************

Спробував сфоткати брудну машину в похмурий день.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 1

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 30.10.2013, 17:58

Ну от пройшло 5 місяців з моменту покупки, чимало втрачено часу і виконано робіт. І тут я помічаю, що на одометрі вже близько 95хх тис. Буду звонитити і записуватись на заміну масла до ОД :smile:
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 1

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 05.11.2013, 20:37

Відвідав сьогодні ОД, записаний був на 14:30, виїхав в 17:50, і віддав 675 грн., про все по порядку.

Записувавсь на планову заміну масла та діагностику люфта передніх коліс. Прийшов, 10 хв. почекав, почали записувати і дозволили бути присутнім без всяких проблем.

Планова заміна масла:

До заміни масла з фільтром претензій немає, але не факт, що їх не було б, якби не вакуумний висмоктувач масла (нічого не відкручували, окрім кришки фільтру):
- висмоктали масло;
- замінили фільтр;
- налили масла з відкритої сірої каністри Тотал 5в30, бігло світле масло, тобто масло замінили, але чи Тотал чи, можливо, щось інше, ніхто не дізнається.
- почекали, долили до рівня.

Повна діагностика ходової:

Після моїх скарг, що люфтять колеса, машина на трасі не устойчиво їде, що може стягувати, було перевірено тиск в колесах. Потім майстер на підйомніку ліниво монтіровкою перевірив ричаги, опори, стабілізатори і сказав - все в нормі. Також на підйомніку пошатав колеса і сказав все в нормі, я спробував пошатати, то вроді і не люфтить, але ж кажу, я шатав на землі і їжжу я по землі, а не на підоймнику. Опустили машину, на землі майстер ліниво легенько пошатав колесо і сказав - все в нормі, кажу, що потрібно нормально пошатать. Після, того як з більшим зусиллям колеса пошатали (я приклав руку до гуми, щоб сказати майстру, в який момент я відчуваю люфт) у відповідь почув "та нічого не шатається", але по йому було видно, що він помітив проблему. Слідуючим етапом запропонували заїхати на яму і там пошатать колеса. Прийшов помічник, який дуже ліниво, наче знав, що із зусиллям потрібно не перестаратись, пошатав, каже все гуд. Заліз я у яму, приклав руку до ступіци і до гуми, то на гумі ніби люфт і чутно, а на ступиці ні, але витягнути з помічника більшого усилля для шату не вийшло. Винесений вердикт, люфтить через м'яку гуму, люфту в деталях немає. З приводу того, шо стягує машину, рекомендували перевірити розвал.

Перед розвалом запитав у майстра-прийомника, що в себе включає повна діагностика ходової за приблизно 200 грн, на що отримав відповідь: "перевірка втулок, тяг, опор та їх підтяжка". Кажу, то виходить, що я не отримав повної діагностики, мені нічого не підтягували, та й не зрозуміло чи все перевірили, на що отримав відповідь - у вас все добре після перевірки, тому й не перетягували, це ж тільки 10 тис. пробіг, от на 20 все первірим і підтянем. Хотів про вібростенд ще сказати, то шось завтикав.

Після години, а може й більше, чекання (вай фай є, але підключитись не можна і ніхто не знає чому, тому попрацювати не вийшло, була проста трата часу), мене запросили на розвал.

Перевірка розвалу з послідуючим регулюванням:

Переїхав до майстра по розвалу, підключили обладняння, почали перевірку, після чого майстер сказав, що особливих проблем у показниках немає, але чуть підправим. Почав регулювання, на моніторі компу висвічувались кроки, що потрібно було зробити: покрутити, підняти, опустити, погойдати. Не всі кроки були виконанні майстром, наприклад, крок погойдати підвіску після підняття передніх коліс, був пропущений. Взяв майстер ключі, почав крутити, регулювати, але показники на моніторі не змінювались і не змінились після регулювання, на що була відповідь, що таке буває і запропонував виїхати протестувати. Виїхали з іншим майстром для тесту, по більш менш рівній дорозі, машина як їхала до цього, так їде, немає в неї прямолінійної їзди, то вона вліво хоче їхати, то вправо, таке відчуття як попали в широку колію і машина шукає дорогу. Піля приїзду з тесту, майстер, який зі мною тестував, вказав майстру регулювальнику, що дійсно, машина їде куди хоче, тому регулювальник сів за руль для тесту сам. Вердикт, машина їде добре, сиди і підрульовуй, в чому проблема, вона що 100 км повинна їхати прямо, дивись скільки вже прямо проїхала, я тільки чуть підрульовував, ти що каже не помітив різниці після регулювання. Причина цього в тому, що так як немає люфту в рульовій колонці, як на деяких інших авто, то її потрібно постійно тримати, бо самий маленький рух міняє траекторію авто.

Майстер запитав, чи буду перезуватись, я кажу, що звичайно, от майстер каже, що перезуєшся і виключим гуму, але в тебе і зараз немає проблем. Потім запитав чи перевіряли стойки, кажу, що включена повна діагностика ходової, але стойок не перевіряли і нічого такого не робили, майстер запитав, а що ж на ямі робили, кажу - шатали колесо. Заїхали назад на СТО і, на мій подив, поїхали на вібростенд. Який стенд і ПО не запитував і не розглядав, побачив тільки цифри у відсотках по колесах, не знаю на скільки вони добрі, але сказали, що все гуд:

- ліве переднє - 82% - на зеленому фоні;
- ліве заднє - 70% - на жовтому фоні з написом "хорошо";
- праве переднє - 83% - на зеленому фоні;
- праве заднє - 65% - на жовтому фоні з написом "хорошо".

Майстер-прийомник запитав у майстра-регулювальника, як їде авто, на що отримав відповідь - для мене добре їде.

Після цього майстер-прийомник запитав в мене - що не так, кажу, що не їде вона прямо, а він каже, що в нас доріг немає рівних. Сказав, що буду ще перезуватись, на що отримав відповідь - от тоді й побачим.

Пішли на розрахунок, сиджу і чекаю остаточну суму, тільки за заміну масла і діагностику ходової вже було 700 грн. Майстер-прийомник називає цифру 671.ХХ + 3 грн комісія, тобто 675, в наряд включено заміну мастила і регулювання розвалу-сходження, діагностику ходової було виключено, чесно, не цікавився чому, а раптом назад захочуть включить, а я вже й так півдня вбив. Отак я з'їздив до ОД.

Добавлено спустя 1 час 52 минуты 26 секунд:
Отже підведу підсумок,

з вище написаного не означає, що якщо я тільки відпускаю руля, то моя машина відразу зїжжає з дороги, просто деколи відчуваються пошуки колії колесами і їй потрібно в цьому підрульовувати на рівній з вигляду дорозі. І входить, що мені зробили розвал-схожденіє в ОД, в того хто саме краще повинен це вміти, притому, що комп'ютерні показники їхніх регулювань не помітили, а ще саме шо цікаво, що адекватні СТО з всякими люфтами, незрозумілою роботою стойок і т.д. розвалу не робить, навіть, форумчан направялли виправити всі проблеми, а потім на розвал.

Нічого в наших ОД не міняється і покращення, нажаль, не помітно. Побільше б адекватних ОД.

P.S. Поки мені міняли масло, то біля мене на Geely бампер ставили півтори годнини з допомогою молотка. :smile:
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 1

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 10.11.2013, 23:13

Діло такого плана, моя машина не з самих перших, але в перших рядах (весна 13 року), двері закривались не ахті, зазори всіх деталей не ахті (не в одного мене, на форумі є, навіть, фотки по всім недолікам). Після зустрічі з деякими побратимами, виявив, що в пізніших зборках і зазори рівніші і закривається все краще, тому сьогодні спробував відрегулювати все це.

Для регулювання завісів дверей (зазорів дверей) потрібно накидний ключ на 13 (рожковим можна зірвати грані, а мій набір головок не вліз), купив за 20 грн., для зривання і зажимання болтів краще відпустити огранічітель дверки. Для регулювання рівня зусилля закриття дверей потрібно регулювати петлю на кузові, на яку закриваються двері. Є один нюанс, із-заводу вона не регулюється, тому що є пластикові направяючі (як би, схоже на заводські устиановки), які не дають регулювати замок.

Фото
Изображение


На фото видно вже обрізані направляючі, тому можна регулювати закриття дверки по висоті і по виносу. Результат очевений.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 3

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 15.11.2013, 19:42

Попередні авто були чіповані, методом прошивки ЕБУ, а поки на Сітроені гарантія, то після огляду обзорів, читяння відгуків домовився з Racechip та замовив собі для тестування чіп-тюнінг бокс RaceChip Pro2 з можливістю повернення.

Отримав бокс на слідуючий день після замовлення.

Склад посилки:

- інструкції на німецькій та російській мові;
- набір пластикових хомутиків;
- ключ для розбирання боксу для регулювання;
- проводка з тюнінг-боксом.

Фото
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение



Для встановлення боксу, потрібно запастись терпінням.

Процес встановлення:

- для зручності краще відщьолкнуть електроний блок зправа від акумулятора та відвести його в сторону;
- потрібно зняти акумулятор, для цього потрібно відключити клеми там відщьолкнуть защьолку в нижньому правому кутку;

Фото
Изображение

Изображение


- зняти кронштейн кріплення акумулятору, відкрутивши 3 болти та відщьолкнувши по переметру проводку;

Фото
Изображение


- зліва від кронштейна, потрібно знайти фішку "датчика давления топлива в рампе";

Фото
Изображение

Изображение


- потрібно зняти фішку з датчика, засунувши плоску викрутку над жовтим фіксатором з нижньої сторони фішки;

Фото
Изображение

Изображение


- після цього потрібно в ланцюг між датчиком і фішкою вставити проводку тюнінг-боксу, а на місце підключення тюнінг-боксу підключити заглушку з комплекту;

Фото
Изображение


- після підключення проводки, заводим авто і глушим, та чекаєм декілька хвилин;

- підключаєм замість заглушки тюнінг бокс.

Фото
Изображение



Результат - поки що проїхав тільки декілька кілометрів, тому вражень не багато поки що:

- турбояма в мене не пропала, з 1000 обертів до 1500 їде так само (на попередніх авто я відчував різницю на низах);
- починаючи з обертів, коли вмикається турбіна авто стало їхати трохи різвіше, стало схоже на таке, що ніби газу більш додано ніж натиснена педаль;

Проїду більший кілометраж, зміню режими і відпушусь, як воно є.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

  • 6

Непрочитанное сообщение y.dengaev » 17.11.2013, 17:28

Закупляв матеріали для виготовлення щитів та накладок і помітив такі проставки, які були різних типів та різної висоти (балонів в нас не продають, говорять взриваються як Чорнобильська АЕС). Взяв проставки різної висоту, щоб помірять що краще стане.

Изображение

Заїхав на автобазарі на яму, відразу поміряв і встановив, потрібно розрізати проставку і запихнути між витка пружини, для спрощення роботи краще підняти авто на домкраті.

Изображение

Изображение

Машина стала чуть-чуть вище, але не на багато, що не є проблемою, головне щоб не розгойдувалась

Изображение

Результат - з того, що встиг прокататись по місту, по ямах і рельсах, то вроді зад зараз так не пробивається і можливо більш устойчивий. Зад машини не так гойдається, якщо гойдати вручну.

Витрати:

- проставки(пара) - 30 грн. (автобазар);
- експлуатація естакади - 3 грн.

Висоту проставки, не було чим заміряти, тому міряв по насечках на ножі, якого благополучно забув на естакаді, томі до витрат можна додати ще 20 грн.

P.S. Розгойдування по нерівній дорозі з пасажирами не встиг перевірити.
y.dengaev
Золотые руки
Золотые руки
Аватара
Репутация: 435
Сообщения: 1621
Зарегистрирован: 10.07.2013
Город: Житомир
Ваш автомобиль: С-Elysee 1,6 HDI Tendance
Клубная карта №: 000007

След.

Вернуться в Бортовые журналы

Кто сейчас на сайте

Сейчас этот форум просматривают: 2 гостя